Gå til innhold

Trene uten treningsbh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg trener i vanlig bh og ikke treningsbh. Har små pupper og "trenger" ikke den støtten som treningsbh har bruker det derfor ikke. Men er redd at andre tenker at jeg ser teit ut (ikke at bh stroppen alltid vises men den gjør jo det når jeg bruker singlet topper o.l .. (Jeg trener aerobic/treningstudio)--Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det ser teit ut. Man ser vel at du har såppas små pupper at du ikke behøver den ekstra støtten. Det er vel dumt å bruke flere hundre kroner på et plagg du ikke trenger, og som de færreste skal se?

Skrevet

Hehe! Jeg hadde sannsynligvis tenkt "Åh, så heldig hun er som kan slippe å pese med trenings-bh!", eller noe sånt. Ingen grunn til bekymring, det der. :)

Skrevet

Så bra :):):) Da skal jeg ikke tenke over det mer. Takk for svar.

Skrevet

Bare et lite tips, treningsbh er som regel bedre til å transportere svette, og mer behagelig å trene i siden det ikke er spiler eller tynne stropper som jeg synes kan klø litt når jeg blir svett.

Skrevet

Om du ønsker litt fylde i en treningsbh, om det er derfor du ikke bruker en vanlig en, så finnes dette også=)

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Jeg ville tenkt at hun der vil ha små, slappe skinn.

Uansett om du har store eller små bryster, vil brystvevet miste sin elastisitet ved mye hopp og sprett uten god støtte.

Skrevet
Jeg ville tenkt at hun der vil ha små, slappe skinn.

Uansett om du har store eller små bryster, vil brystvevet miste sin elastisitet ved mye hopp og sprett uten god støtte.

Jeg har hørt at brystene faktisk har bra av å ikke ha "mye" støtte når man trener, for da vil man bygge (bygge annledes?) opp musklene under for å støtte. Tror det var i et TV-program jeg hørte dette.. Noen som har hørt noe lignende, som evt. kan bekrefte/avkrefte?

Gjest Gjest_lykkeliten_*
Skrevet
Jeg har hørt at brystene faktisk har bra av å ikke ha "mye" støtte når man trener, for da vil man bygge (bygge annledes?) opp musklene under for å støtte. Tror det var i et TV-program jeg hørte dette.. Noen som har hørt noe lignende, som evt. kan bekrefte/avkrefte?

Jeg synes dette høres veldig rart ut. treningstoppen er jo kun på i den timen eller to som man trener, og det er jo i ettertid at musklene bygges?

det bør være noen særdeles stramme klær (a la korsett) man skal ha på seg dersom de skal kunne påvirke kroppsbygningen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...