absinthia Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 (endret) Kjæresten har bursdag om en måned. Dessverre har jeg veldig dårlig råd for tiden og har ikke mer enn noen hundringser å spandere på ham. På toppen av det hele har jeg fått presanger som kostet noen tusen, til jul og bursdag, så jeg føler meg litt smålig, selv om han er klar over hvordan økonomien er her i gården for tia. (Heldigvis går det over til høsten ) Forslag mottas med takk! Endret 12. april 2009 av absinthia
Gjest Papirkurven Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Vet hvor vanskelig dette er, har det sånn selv. Kommer jo an på hva han liker og hva du kan/vil. Jeg har f.eks. laget musematte til kjæresten min, sånn pakke med ark du printer ut bilde på og stryker på. Eller du kan brenne cd med "deres" sanger. Hvis han er glad i deg, blir han sikkert mer glad for tanken enn for verdien. Gi ham en god dag: Frokost på senga. Ta han med på Egon eller en annen litt billig plass. Ta på deg ditt mest sexy undertøy, la ham få et glimt før dere går og lov ham en god dessert når dere kommer hjem Eller på kino, og klin på bakerste rad:) Ellers er jeg veldig takknemlig for nye ideer også
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 lag en god middag og gjør noe sexy for han... hadde funket på meg
absinthia Skrevet 12. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2009 Takk for gode forslag! Jeg kan jo komme med ytterligere opplysninger om at jeg også har en 4-åring som jeg kanskje ikke har barnevakt til den dagen. Romantisk middag hjemme, blir ikke særlig romantisk om han er våken, dersom han sover, er det heller ikke særlig romantisk med 2 stk tenåringsbarn som holder oss med selskap. Hm... kanskje jeg kan ha tenåringene til barnevakt og lage romantisk middag mm. hjemme hos kjæresten? .. og så går vi hjem til meg når vi skal legge oss? Flere forslag mottas med takk! Noen som har tips til en gave som jeg eventuelt kan lage? Jeg er relativt fingernem. For litt utfyllende opplysninger, så kan jeg si at han spiller gitar, jobber og driver på med elektroniske duppedingser (lydting, data mm) på fritiden, elsker film, musikk (går mye i metal)og mangler turutstyr.
Gjest ideidean Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Kjæresten har bursdag om en måned. Dessverre har jeg veldig dårlig råd for tiden og har ikke mer enn noen hundringser å spandere på ham. På toppen av det hele har jeg fått presanger som kostet noen tusen, til jul og bursdag, så jeg føler meg litt smålig, selv om han er klar over hvordan økonomien er her i gården for tia. (Heldigvis går det over til høsten ) Forslag mottas med takk! Lag et fotoalbum med bilder av dere det er en fin minne, så kan dere mimre og le sammen. Lag sjokoladefondant med is og bær
Solknapp Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Vær kreativ og lag en personlig kake til han. Om han er glad i musikk kan du lage en sjokoladekake formet som en gitar f.eks. Ellers kunne du gitt han "gavekort" på personlig masasje. Lykke til, han blir sikkert glad uansett. Det er tanken som teller
absinthia Skrevet 12. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2009 Den gitarkaken var slett ikke dum...!
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Har ofte lagd "hefte med gavekort" til kjærester med bla. massasje (med massasjeolje så klart he he), middager ute og inne, tur, kino, m.v. Og så kan de "løse inn" dette når det passer de Har i alle fall vært en ypperlig tilleggsgave som faktisk begge får noe ut av! Ps. massasjeoljer får man kjøpt ganske rimlig på alt fra bodyshop til kondomeriet !
absinthia Skrevet 13. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2009 Har ofte lagd "hefte med gavekort" til kjærester med bla. massasje (med massasjeolje så klart he he), middager ute og inne, tur, kino, m.v. Og så kan de "løse inn" dette når det passer de Har i alle fall vært en ypperlig tilleggsgave som faktisk begge får noe ut av! Ps. massasjeoljer får man kjøpt ganske rimlig på alt fra bodyshop til kondomeriet ! Flotte ideer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå