Gå til innhold

Oppheve binningstiden med iphone

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt
Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg iphone da, har så lyst på en slik mobil. Men fy flate så svinedyre de er. En kompis sa at jeg kunne bestile iphone med netcom med det billigste abomanget (jajaja, jeg klarer ikke skrive det riktig), også si opp etter du har ebtalt for 1 mnd. Alt i alt ble det litt over 4000. Da er mobilen åpnet for andre abonemanger :fnise: .

Noen som har erfaring med dette, som kan forklare litt hva jeg må gjøre? Og si eller noe? Er redd jeg kommer til å brenne meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke om det er noe lurt. Men skulle bare si at jeg tror det kommer ny iphone til sommeren! Tenkte om du ville vente på den

Skrevet
Har tenkt å kjøpe meg iphone da, har så lyst på en slik mobil. Men fy flate så svinedyre de er. En kompis sa at jeg kunne bestile iphone med netcom med det billigste abomanget (jajaja, jeg klarer ikke skrive det riktig), også si opp etter du har ebtalt for 1 mnd. Alt i alt ble det litt over 4000. Da er mobilen åpnet for andre abonemanger :fnise: .

Noen som har erfaring med dette, som kan forklare litt hva jeg må gjøre? Og si eller noe? Er redd jeg kommer til å brenne meg...

Kjøpte iphone for to måneder etter å ha ventet lenge og er super fornøyd.

Kjøpte med italk small og syns månedsregningen er helt grei, får med 500 mb, 100 sms og 100 ringeminutter for 399.

Bruker den mye mye mer enn jeg trodde og kan ikke gå tilbake. Hadde cashet ut 4000 for en nye dersom jeg hadde mistet den.

Facebook, afenposten, yr, ipod, surfing mm

Skrevet

Ja, det jeg egentlig skulle si var at du kan "heve" abbonementet gjennom hele bindingstiden, og det bli billigere for hver måned.

Skrevet

Sikker på at mobilen ikke er låst til netcom? For da må du også betale for å gjøre den fri.

Skrevet

Jeg lastet ned et program dagen etter at jeg kjøpte den som jailbreaker telefonen, den er ikke låst til noen nå, selv om jeg bruker netcom.

Skrevet

Du kan fint kjøpe den med binding og deretter si opp abonnementet... Da ringer du til netcom eller telenor for å få opplåsningskoden og si opp abonnementet.. Når det er godkjent så synkroniserer du telefonen mot itunes og den er åpen slik at du kan bruke det abonnementet og operatøren du vil...

Men vil også presisere slik som en annen her at det er veldig greie abonnement både netcom og telenor har til iphone da man som regel bruker en del på wap, og det blir dyrt i lengden hvis du ikke har et abonnement med bruk inkludert...

Men det gjør du selvfølgelig som du vil med selv ;)

Gjest TittTitt
Skrevet

Ja, tror jeg bare skipper det der, og heller holder ut med et telenor abo eller netcom. Får se. Men jeg skjønner så lite av det. Med netcom så får du feks 500 MB gratis internett, eller noe sånt. Hva betyr det? Hvor mye internett er det? HAdde vært mye lettere om de kunne sagt 500 minutter :sjenert:

Skrevet
Ja, tror jeg bare skipper det der, og heller holder ut med et telenor abo eller netcom. Får se. Men jeg skjønner så lite av det. Med netcom så får du feks 500 MB gratis internett, eller noe sånt. Hva betyr det? Hvor mye internett er det? HAdde vært mye lettere om de kunne sagt 500 minutter :sjenert:

Det skal godt gjøres å bruke opp dette hver måned. Jeg kan gå inn på profilen min og se hvor mye jeg har brukt og hvor mange MB jeg har igjen.

Det går ikke ann å måle det i minutter, det spørs hva du bruker det til. Å laste ned mye musikk f eks er noe fort drar avgårde noen mb.

Jeg skjekker mail hver dag, bruker FB, leser aviser og er innom en del nettsteder hver dag, laster ned været hver dag, bruker en del dg radio på trikken, kart ++

Det er ikke lenge siden de økte mengden med gratis mb fra 100 til 500.

Tror det er fordi de fleste ikke bruker 100 en gang så da kan de gi noe som kunden i virkelighetn ikke klarer å bruke opp.

Gjest TittTitt
Skrevet

Takk for svar Torine :)

Er det den netcom small abo greien du har? Er du fornøyd med abo og iphonen? Syntes den er skikkelig kul, men er ikke den stor når du snakker i tlf? Virker som den er så stor, men er vel bare noe jeg føler her og no.. Er skikkelig sugen på en slik tlf jeg :sukk::fnise:

Skrevet

Trodde jeg skulle bruke mye lenger tid på å venne meg til å bruke den, men det gikk veldig fort du. jeg er sånn som hater å bytte tlf fordi jeg må sette meg inn i en ny meny. Har sikkert hatt sony ericcson i 6 år før dette.

Men du har rett i at den er litt stor, men detog er vanesak da.

Er veldig veldig fornøyd. Jeg betaler ca 100 kr mer hver mnd i abbonement, men jeg syns det er verdt det.

Hvis du virkelig ønsker deg en, syns jeg du skal kjøpe deg en:-)

Gjest TittTitt
Skrevet

Ja, jeg kommer nok til å kjøpe:) Og gleder meg =) Hvilket abo har du? Dyrt,billig? Jeg enkte å bestille den small talk greien med netcome. Tror den var billigst..

Skrevet

ja, det er det abb jeg har. Jeg er fornøyd med det, men ser at jeg bruker litt over de 100 gratis ringeminuttene da.

Gjest TittTitt
Skrevet

Ok. Men har ikke netcom noe sånn at du riner gratis til de som har netcom? Jeg har telenor no, og jeg og kjæresten har sånn fri framilie, og vi ringer gratis. Hadde vært helt perfekt om de hadde noe slikt i netcom og..

• 2 uker senere...
Skrevet

Apple har faktisk ikke lov å selle Moblier i Europa med binding..

Leste en sak om dette for en stund siden, I frankrike er det ikke lov å selge mobiler med binding. Og pga dette så mener jeg å huske at apple ble pålagt å fjerne alle bindinger på iPhone i Europa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...