Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Eksen og jeg "fant" tilbake til hverandre etter ett svært bittert brudd. Det gikk ca 1.5 år før han tok initiativet til kontakt igjen. Vi er enige at det er kun for å være pulekompiser. Selv om han sveket og såret meg dypt (i forbindelse med bruddet) har vi alltid hatt den beste sex sammen. Problemet er: nå sier han at er glad i meg. Jeg gjengjelder ikke den type følelser, men er "glad i" ham som en venn (noe jeg har vært ærlig om). Vi er blitt enige (hans forslag) at skulle vi finne på å ha sex med andre, så forteller vi det til hverandre. Jeg har forelsket meg i en annen kar (selv om sexen ikke er på langt så Hot hos eksen!), men jeg tør ikke fortelle eksen om det. Fordi jeg er livredd å såre ham. Innerst inne vet jeg han hadde blitt knust om jeg fortalte det. Hvordan ror jeg meg ut av dette rotet?
Gjest strykebrett Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Kan ikke komme på nien andre løsninger enn den gode gamle si det som det er. En dag kommer du til å såre han uansett siden han har følelser for deg som du ikke gjengjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå