Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Jeg ble for 4 dager siden oppringt av eksen min, som gjorde det slutt for omlag 20 mnd siden. Siden dette har vi ikke hatt kontakt og han fant seg en ny kjæreste relativt kort tid etter bruddet. Han fortalte meg nå at han hadde tenkt en del på meg i det siste. Er dette en form for polering av samvittigheten hans, som sikkert var dårlig etter et stygt brudd eller er han rett og slett dum og uvitende og vil rett og slett "plage" meg?
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Jeg ble for 4 dager siden oppringt av eksen min, som gjorde det slutt for omlag 20 mnd siden. Siden dette har vi ikke hatt kontakt og han fant seg en ny kjæreste relativt kort tid etter bruddet. Han fortalte meg nå at han hadde tenkt en del på meg i det siste. Er dette en form for polering av samvittigheten hans, som sikkert var dårlig etter et stygt brudd eller er han rett og slett dum og uvitende og vil rett og slett "plage" meg? Ingen av delene. Dette er en vanlig måte for en X-mann å prøve få X-kjæresten tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Ingen av delene. Dette er en vanlig måte for en X-mann å prøve få X-kjæresten tilbake. Jeg mener da selvfølgelig deg, ikke hun forrige. Det er deg han undersøker om han kan vinne tilbake.
Queen B Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Jeg ble for 4 dager siden oppringt av eksen min, som gjorde det slutt for omlag 20 mnd siden. Siden dette har vi ikke hatt kontakt og han fant seg en ny kjæreste relativt kort tid etter bruddet. Han fortalte meg nå at han hadde tenkt en del på meg i det siste. Er dette en form for polering av samvittigheten hans, som sikkert var dårlig etter et stygt brudd eller er han rett og slett dum og uvitende og vil rett og slett "plage" meg? Han undersøker bare om det er mulig å få deg på kroken igjen. Snålt at han viser plutselig interesse etter 20 mnd....
Gjest m46 Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Jeg ble for 4 dager siden oppringt av eksen min, som gjorde det slutt for omlag 20 mnd siden. Siden dette har vi ikke hatt kontakt og han fant seg en ny kjæreste relativt kort tid etter bruddet. Han fortalte meg nå at han hadde tenkt en del på meg i det siste. Er dette en form for polering av samvittigheten hans, som sikkert var dårlig etter et stygt brudd eller er han rett og slett dum og uvitende og vil rett og slett "plage" meg? Han har nok fått problemer med dama, og angret på at han dumpet deg for 20 mnd. siden. Han tror at du er deilig, vakker og sexy, og er fyllt av et ærlig , begjærlig ønske. Hvis du var utro og han dumpet deg for det, så er han nok helt ok, men hvis han rett og slett er en dumpemann, som bruker og kaster, så må du holde deg unna.
Jade Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Jeg tenker at det går dårlig med dama, og at han "måler temperaturen" hos deg. Hvis du er mottakelig, så dumper han dama. Hvis ikke fortsetter han med henne. OBS: ren gjetting fra min side.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Jeg tenker at det går dårlig med dama, og at han "måler temperaturen" hos deg. Hvis du er mottakelig, så dumper han dama. Hvis ikke fortsetter han med henne. OBS: ren gjetting fra min side. Jepp, helt vanlig strategi hos menn dette! De kontakter X-dama så fort de får problemer med hun nye.
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Jeg ble rimelig forvirret etter at han tok kontakt, men vet at jeg aldri vil ha noe mer med ham å gjøre, noe han også vet selv. Det var han som tok initiativ til bruddet, som kom helt uventet på meg og følte meg nokså sveket. Jaja, toget er gått for hans del!
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #9 Skrevet 12. april 2009 Jeg tenker at det går dårlig med dama, og at han "måler temperaturen" hos deg. Hvis du er mottakelig, så dumper han dama. Hvis ikke fortsetter han med henne. OBS: ren gjetting fra min side. Jeg tenkte det samme.
Gjest tamila Skrevet 12. april 2009 #10 Skrevet 12. april 2009 Er i samme situasjon som deg. Han slo opp uventet, et vondt brudd, utroskap i bildet, ny dame. Nå sender han meldinger om at han savner meg, at jeg er fin, smart osv. Før han kan bli stille i dagesvis igjen. Lurer også på hva slikt betyr.
Torine Skrevet 12. april 2009 #11 Skrevet 12. april 2009 Jeg ble for 4 dager siden oppringt av eksen min, som gjorde det slutt for omlag 20 mnd siden. Siden dette har vi ikke hatt kontakt og han fant seg en ny kjæreste relativt kort tid etter bruddet. Han fortalte meg nå at han hadde tenkt en del på meg i det siste. Er dette en form for polering av samvittigheten hans, som sikkert var dårlig etter et stygt brudd eller er han rett og slett dum og uvitende og vil rett og slett "plage" meg? Jeg tror han angrer og vil sjekke mulighetene for å få deg tilbake!!!
MissStiles Skrevet 12. april 2009 #12 Skrevet 12. april 2009 Jeg tror han angrer og vil sjekke mulighetene for å få deg tilbake!!! Ja det tror jeg og. Men hvis det ikke er noen mulighet for det, så bør du si det til han.
Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 12. april 2009 #13 Skrevet 12. april 2009 Jeg ble for 4 dager siden oppringt av eksen min, som gjorde det slutt for omlag 20 mnd siden. Siden dette har vi ikke hatt kontakt og han fant seg en ny kjæreste relativt kort tid etter bruddet. Han fortalte meg nå at han hadde tenkt en del på meg i det siste. Er dette en form for polering av samvittigheten hans, som sikkert var dårlig etter et stygt brudd eller er han rett og slett dum og uvitende og vil rett og slett "plage" meg? Min X gjorde noe liknende. Unntatt at det bare hadde gått 2 måneder før jeg fikk første savner deg sms. Så man kan si at følelsene fortsatt var ganske lette å gjenopplive. Tilliten derimot tok tid. Etter 6 måneder aksepterte jeg at vi ble sammen igjen. Men nå er vi fra hverandre igjen pga at dama han var sammen med under bruddet vårt hadde blitt gravid. Og jeg står her som en naiv dust og kan ikke mye gjøre annet enn å angre at jeg tok ham tilbake :-( Se tråden: "Han venter barn med en annen"
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #14 Skrevet 12. april 2009 X-er er kjekke å ha til å tømme seg i... Dere vet når mannen kjenner det trykker i underlivet kan han gjøre det mest utrolige for å få knullet litt og få lettet presset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå