Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Linnah
Skrevet

Hei,

nå er jeg veldig forvirret og trenger litt hjelp av de kloke prøverne her.

testet positivt på EL test mandag 30 mars (altså to uker siden). hadde ingen symptomer på EL da, bortsett fra litt murring (svake svake mens "smerter"). nå har jeg derimot fått veldig ømme nippler (som er vanlig rundt EL) og tok derfor nok en EL test. den slo ut positivt med én gang. noen som har forklaring på hva som har skjedd?

- er det slik at kroppen "prøvde" på EL for to uker siden, men det gikk ikke, og EL er derfor nå?

- eller kan det være så enkelt som at EL testene mine ikke er til å stole på?

(kan legge til at jeg har tatt grav-test, den var negativ.)

tusen takk for din ekspertise :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer for alternativ nr 1, at kroppen prøvde seg på en eggløsning men ikke fikk det til, og dermed forsøker den på nytt nå.

Bare å prøve i vei og se etter lykkelige tegn om et par uker!

Det kan jo også være at du hadde el for to uker siden, og at det faktisk klaffet men du har ikke nok hcg til å slå ut på graviditetstest enda. Noen tester nemlig positivt på el tester før en graviditetstest slår ut når de er gravide! Ville ikke satset så mye på at det er tilfelle da, men det er i prinsippet mulig...

Gjest Linnah
Skrevet

hei tweak!

takk for hjelpa! ja, jeg går nå utifra at EL ikke fant sted for to uker siden, men faktisk er nå. for å se det positive i det har vi jo nå en "ny" sjanse denne PP :)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...