Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Er nett kommet ut av et forhold som varte i 10år. Har egentlig aldri hatt noe særlig sexbehov, heller ikke i starten når vi var nyforelsket, og sexlivet har kun vært greit. Ingenting å si på mannen for han er flink og omtenksom, men jeg har bare ikke hatt tenningen:/ Har datet en ny mann en stund nå, noen måneder faktisk og sex med han er bare helt utrolig. Jeg kunne sikkert ligget i sengen hele dagen og tenker på sex hele dagen. Kjenner meg jo ikke igjen:S Men så er jeg redd for å skremme han bort da.. Jeg forteller jo ikke han hva jeg tenker, men jeg tenker jo det at det kanskje kan være lurt å holde litt tilbake? Eller er dette normalt når man er nyforelsket? Syns nesten det er litt slitsomt:P (Bare så det er sagt så tok det 4måneder før vi hadde sex første gang så det er ikke noe puleforhold vi har)
yoga Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Åh, så herlig å være nyforelsket...! Oh yeah, det er temmelig normalt. Og jeg ville ikke bli spesielt overrasket hvis det viser seg at han har de samme lystene som deg; å tilbringe mest mulig tid i senga (og alle de andre aktuelle stedene ) Mitt råd; nyt det!
Ethereal Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Fullstendig normalt, kjære deg! Han føler sikkert på samme måte. Bare nyyyyt
Gjesten Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Det er heelt normalt å være litt sex-gal når man er nyforelsket. Det er en fantastisk periode. Nyt det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå