LamaLover Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Hvordan og hva spiser dere når dere er på fest? Eller i hvert fall på vors, selve festen, når dere kommer hjem/nattmat og dagen derpå. Føler meg som oftes som en fråtser når jeg våkner opp dagen etterpå og har spist masse potetgull på fest, finner matsmuler i senga og merker at godterilageret har skrumpet inn over natta;p Men det er alltid fint å vite at man ikke er alene! ^^ Så jeg satser på at det er noen flere som ikke spiser gulerøtter når de drikker, og kurerer bakrusen med en posjon havregrøt. Or am I wrong?
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Spiser nesten alltid sunt, men på fest blir det mye snacks, sjokolade og potetchips. Med mer alkohol enn vanlig blir det alltid nattmat, og da gjeren et par store pizzaer - til en person. Og masse cola.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Foreløpig er du fortsatt alene. Jeg synes usunn mat er ekstra ekkelt når jeg drikker. Alkoholen er usunn nok, om jeg ikke skal stappe i meg ennå mer. Om det er snacs på vorspiel frister det fortsatt ikke, kanskje saltstenger, og en sjokoladebit, men potetgull, chilinøtter og slikt byr meg i mot. Når jeg selv har vors lager jeg faktisk akkurat det du ikke satset på, gulerøtter, agurk ol pluss hjemmelaget dipp Nattmat er som regel brødskive med brunost, og frokost: grovbrød, med kokt egg, kanskje om jeg er litt uggen blir det speilegg og bacon. Nå skal det nevnes at jeg ikke slanker meg, men er en ganske kresen person i matveien og stort sett kun spiser sunt!
Gjest Wacmoc Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Pottis, Chillinøtter, Kebab, Cola, you name it. Jeg spiser alt i fylla/dagen der på. Blir helt matmonster xD
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Lenge siden jeg har vært ute på byen, men hvis jeg er hjemme eller kommer hjem spiser jeg gjerne middagsrester, eller smører meg endel knekkebrød eller brødskiver med det jeg måtte finne i kjøleskapet. Dagen derpå vil jeg gjerne ha brus, potetgull og junk food, i det minste egg og bacon.
Gjest NS Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Får alltid lyst på usunn mat når jeg har drukket veldig mye! Som oftest har jeg ikke nok viljestyrke til å stå imot heller...Ikke bra...:-p
Gjest Frosk Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Saltstenger og salte nøtter (ikke chilinøtter). Nattmat: falafel og cola! Dagen derpå: smoothie med mye ferskpresset appelsin
Chanel.No5 Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Nå drikker jeg så og si aldri lenger, men elsket å lage meg en stor skål med havregrøt blandet med melk og med kanel og sukker på da jeg kom hjem, dagen derpå småspiste jeg hele dagen, visste aldri hva jeg hadde lyst på og smakte på alt som var tilgjengelig, men startet alltid dagen med ett glass appelsinjuice for å få i meg C-vit og masse vann..
Nelly Pelly Skrevet 14. april 2009 #9 Skrevet 14. april 2009 På vors spiser jeg litt potetgull somregel. Bruker å bli veeeeeeldig fysen om natten, og da spiser jeg det jeg finner. Ofte middagsrester, rundstykker med godt pålegg, frossenpizza osv. Men når jeg er full blir jeg fort mett, og det er jo bra. Dagen etterpå spiser jeg god frokost med rundstykker, godt pålegg og grønnsaker og ferskpresset appelsinjuice. Før var jeg veldig sugen på junk og godis, men etter at jeg flyttet lengre fra butikken og må spise det jeg har i skapene, har jeg funnet ut at jeg foretrekker "sunn" mat dagen derpå. Merkelig nok føler jeg at formen blir mye bedre når jeg spiser sunt.
Kitty_katt Skrevet 14. april 2009 #10 Skrevet 14. april 2009 Svært selden at jeg er ute og drikker, men når jeg er det så blir det litt potetgull på vors. Ellers spiser jeg ingenting, har ingen matlyst når jeg drikker! :gjeiper: Dagen etter spiser jeg som normalt:)
Chanel.No5 Skrevet 14. april 2009 #11 Skrevet 14. april 2009 Svært selden at jeg er ute og drikker, men når jeg er det så blir det litt potetgull på vors. Ellers spiser jeg ingenting, har ingen matlyst når jeg drikker! :gjeiper: Dagen etter spiser jeg som normalt:) Imponert her =)
Gjest Bond Skrevet 14. april 2009 #12 Skrevet 14. april 2009 Gjerne noe grisemat, føler ganske klart at kroppen trenger ekstra sukker, salt og fett. Men drikker sjeldent, så føler jeg meg ikke så veldig skyldig pga det.
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 14. april 2009 #13 Skrevet 14. april 2009 Jeg drikker svært sjeldent alkohol - og som regel kun ifm selskaper eller reastaurantbesøk - derfor frister det ikke med noe mat når jeg kommer hjem - da frister bare sengen I ungdommen, derimot - når jeg bodde hjemme så festet og drakk jeg 2-3 ganger i uken. Når jeg kom hjem så varmet jeg alltid rester av mors hjemmelaga pizza husker ennå hvor godt det smakte
Gjest Shelob Skrevet 14. april 2009 #14 Skrevet 14. april 2009 Gjerne junk om natta, men tar meg inn igjen neste dag. Som oftest...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #16 Skrevet 15. mai 2011 spiser alltid dritt mat dagen etter. Pizza, cola, egg, bacon og potetgull. Legger meg gjerne noen ekstra kilo da.. :/
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #17 Skrevet 15. mai 2011 Spiser som regel ingenting på fylla, blir liksom mett av alkoholen. Dagen derpå er det bare et glass iskald sjokolademelk som teller.
Tabris Skrevet 15. mai 2011 #18 Skrevet 15. mai 2011 Jeg blir veldig tørst og saltsyk dagen derpå. Nå fester jeg ikke så mye lenger, men det hender. Da er det alltid cola zero og nudler når jeg kommer hjem (væske og salt). Så er det mere cola zero og saltmat (burger, nudler...) dagen derpå.
The Kitten Skrevet 15. mai 2011 #19 Skrevet 15. mai 2011 På fest eller vorspiel spiser jeg litt av alt. Nattmat spiser jeg aldri, og dagen derpå er det kaffe og appelsinjuice som gjelderr. Skjønt det gjelder hver dag.
Lunivere Skrevet 15. mai 2011 #20 Skrevet 15. mai 2011 Spiser ingenting mens jeg drikker, kanskje litt chips eller saltstenger. Dagen derpå drikker jeg bøttevis med cola, og gafler i meg et par burgere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå