Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Min Kjære gjennom drøye 3 år er nå på tur til og gå fra meg(oss). Jeg har nå vært alene i to dager, mine verste to dager. Forstår ikke hvordan jeg noen gang skal klare og føle glede igjen? Har aldri før følt en slik smerte inni meg. Vi har 2 barn, en på 21mnd og en på fire uker + et nybygd hus so vi så vidt hadde begynt og kjøre flytting til. Hvorfor kan han ikke gi meg en siste sjangse til og bevise at jeg egentlig er en glad jente? Det virker som alle andre enn han forstår at jeg fortjener en sjangse. Nei uff, veit ikke hva jeg vil med dette, må bare gjøre noe før jeg blir gal.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Min Kjære gjennom drøye 3 år er nå på tur til og gå fra meg(oss). Jeg har nå vært alene i to dager, mine verste to dager. Forstår ikke hvordan jeg noen gang skal klare og føle glede igjen? Har aldri før følt en slik smerte inni meg. Vi har 2 barn, en på 21mnd og en på fire uker + et nybygd hus so vi så vidt hadde begynt og kjøre flytting til. Hvorfor kan han ikke gi meg en siste sjangse til og bevise at jeg egentlig er en glad jente? Det virker som alle andre enn han forstår at jeg fortjener en sjangse. Nei uff, veit ikke hva jeg vil med dette, må bare gjøre noe før jeg blir gal. Hva er årsaken til at han vil forlate dere? At du ikke er en "glad jente"??? Høres tøft ut det her, med to så små barn. Håper det ordner seg. Kanskje han bare trenger å tenke litt og få litt avstand. Ny baby og nytt hus er jo mye på en gang, i tillegg til et barn fra før.
Gjest Illiya Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Jeg tror kanskje årsaken ligger mer i at ting har gått veldig fort med dere, to barn og nybygd hus er store forandringer som setter sitt preg på livet! Dere er nok begge påvirket av det, og derigjennom også forholdet deres. Kan tro dere begge er veldig slitne også. Du sier du vil vise ham den gladjenta du er, men da må han ta seg tid til at livet blir roligere for dere, og det vil det jo bli etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå