Gjest catty Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Heisan ...er det noen der ute som har noe tips til hvem vi kan leie inn som solist i kirka? trondheimsomerådet.....er det mere å mere vanlig å kjøpe koldtbord enn den tradisjonelle treretteren..?
junipia Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 jeg har vært i 2 bryllup i trondheim der samme jente var solist i begge. hun er kjempeflink og synger bare nydelig. husker ikke etternavnet hennes men hun het Tine hun synger i trondheim gospelkor for jeg kjente henne igjenn etter en konsert der for noen år tilbake! siden jeg ikke vet hele navnet hennes går det jo kanksje an å ringe til korleder el noe å spørre etter henne? iallefall knall flink! lykke til i leten:)
Brud-09 Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Er du på facebook kan du jo spørre der? Facebook kan brukes til det meste! Ellers er det kanskje noen du kjenner noen som kjenner noen...
Gjest Trondheimsbrud Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Du kan jo spørre en av de som synger i trondheim studentkor TSS (menn) Tks (damer) min kommende mann synger i TSS og har tatt mange oppdrag for bryllup. I vårt eget har vi spurt en venninne for koret skal komme senere etter viselsen (overraskelse til mannen:))
Gjest catty Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Du kan jo spørre en av de som synger i trondheim studentkor TSS (menn) Tks (damer) min kommende mann synger i TSS og har tatt mange oppdrag for bryllup. I vårt eget har vi spurt en venninne for koret skal komme senere etter viselsen (overraskelse til mannen:)) Hørtes korslig ut ja ,....er litt usikker på om kirka har noen navn på plakaten... vi ønsker at solisten har kunnet synge rolf løvland sin you rays me up på norsk så vekommende for en utfordring,ble litt betatt av den norske versjonen på korslaget på tv2...men takk for tipset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå