Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Per i dag bruker jeg den vanlige Facial Cleanseren fra md formulations, og er fornøyd. Men så kommer sommeren snart da, og jeg har lest at man skal være forsiktig med sola når man bruker md formulations-produkter, ettersom de inneholder syrer som gjør huden tynnere.

Er det derfor en idé å bytte til den uten syrer? Eller vil den være mye mindre effektiv enn den vanlige? Jeg sliter med fet og uren hud, og vil bruke et renseprodukt som fungerer bra på slik hud.

Nå bruker jeg md formulations Continious Renewal Serum også da, så hvis jeg skal gjøre huden min tøffere mot sola, må jeg i så fall kutte ut den og i sommer?

Eller har det egentlig lite å si, så lenge jeg ikke ligger i sola og griller meg daglig?

:klø:

Endret av Tonje!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har skjønt det er det viktigst å ta hensyn til glykolsyreprodukter som ligger på huden. Så serumet bør man ikke bruke når man skal ut i solen, men det kan fint brukes om kvelden. Cleanseren ligger ikke på huden (den vaskes av), så om du er nøye på å bruke solfaktor tror jeg den kan brukes om sommeren også.

Skrevet

Har svart deg på mote.no

Gjest Påskekykling
Skrevet
Har svart deg på mote.no

Kan du ikke svare her også? Jeg lurer på akkurat det samme, men kjenner ikke til mote.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...