Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Hei:)

Jeg har en slags nupper på overarmene mine som jeg ikke får bort. De er som litt store hudormer som kan klemmes og det kommer hvit talg ut. Noen ganger klør de, og hvis jeg klør så hovner de opp og blir klumper som forsvinner etter et par timer.

Er det noen her inne som vet hvordan jeg kan få de bort? Er ikke så fint mht sommersesongen som nærmer seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å bruke en skrubb? Det skal vel generelt hjelpe på å gjøre huden mykere og jevnere... Så er vel verdt et forsøk! :)

Skrevet

Slike nupper er jeg også plaget med, og har vært plaget med i mange år...

Har akkurat testet ut MD Formulations Face and body scrub, med veldig godt resultat!! :) Så jeg vil anbefale deg å prøve den. (Kan kjøpes på Ebay hos Midwest skincare, de er billigst på MD produkter ;))

Skrevet
Slike nupper er jeg også plaget med, og har vært plaget med i mange år...

Har akkurat testet ut MD Formulations Face and body scrub, med veldig godt resultat!! :) Så jeg vil anbefale deg å prøve den. (Kan kjøpes på Ebay hos Midwest skincare, de er billigst på MD produkter ;))

Jeg bruker også den skrubben, og synes den er god! :)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med den typen nupper som du beskriver, men jeg har selv noen ganger nupper på overarmene og de kommer hvis jeg har slurvet med skrubbingen... Tørrbørsting av hele kroppen med en god skrubb (sisalskrubb e.l.) anbefales, da skal du skrubbe med sirkelbevegelser før du går i dusjen, for å skrubbe av døde hudceller. Ved å gjøre det når huden er tørr unngår du å skrape opp den levende huden. Ellers synes jeg og mange jeg kjenner denne skrubben er helt fantastisk: Dead Sea Spa Magik Salt Brushing. Som min samboer sa den første gangen jeg skrubbet ham med den: "Jeg får jo babyhud, jo!" Du kan lese mer om saltskrubben her:

http://www.findershealth.co.uk/products/products_body.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...