Gå til innhold

hvordan bli sexy

Anbefalte innlegg

Gjest en som trenger råd
Skrevet

Jeg er møkklei av å ikke få oppmerksomhet.

Så jeg trenger noen råd her.

Hva som skal til for å bli sexy da?

Jeg vil så gjerne få oppmerksomhet fra menn,men jeg får det ikke til.

Ingen som sjekker meg opp,det er alltid meg som må sjekke dem opp.Men jeg er så lei av det.Jeg vil ha oppmerksomhet,jeg vil at mange skal like meg og sjekke meg opp,slik at jeg har mange å velge imellom.

Mange jenter jeg kjenner trenger ikke å løfte en finger.De får oppmerksomhet som

bare det ,og de kan velge og vrake.Men ikke jeg.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest åæøpmk.sg
Skrevet
Jeg er møkklei av å ikke få oppmerksomhet.

Så jeg trenger noen råd her.

Hva som skal til for å bli sexy da?

Jeg vil så gjerne få oppmerksomhet fra menn,men jeg får det ikke til.

Ingen som sjekker meg opp,det er alltid meg som må sjekke dem opp.Men jeg er så lei av det.Jeg vil ha oppmerksomhet,jeg vil at mange skal like meg og sjekke meg opp,slik at jeg har mange å velge imellom.

Mange jenter jeg kjenner trenger ikke å løfte en finger.De får oppmerksomhet som

bare det ,og de kan velge og vrake.Men ikke jeg.

Noen råd?

Vær deg selv.

Spar penger til frisørtime og fresh deg opp litt. Kjøp kanskje noen nye klær og som du føler deg vel i.

Vis at du er fornøyd med deg selv.

Lykke til :)

• Liker 1
Gjest Gjest_lene_*
Skrevet

Høye heler, ny frisyre, pen makup, nye stilige klær som kler deg, litt accessories.. U name it! Doll deg litt opp så du føler deg flott, fremhev det du liker ved deg selv, det gir selvttillitten og holdningen din et løft! :)

Det synes i hvertfall jeg er råsexy, damer med pen holdning, glimt i øynene, selvironi! Ja, som stråler litt ekstra, smiler mye!

Rett deg opp, frem med puppa, inn med magan, ikke vær redd for å vise deg frem! :gjeiper:

Og som den over skriver, ikke prøv å vær noe du ikke er, men gi det beste av deg selv + en liten dæsj ekstra ;)

Skrevet

Du har feil holdning. Så lenge du ønsker å bli sjekket opp, så skjer det ikke. Hvor mange snakker ikke om at de er lei av teite mannfolk, nå gir de opp, de finner ikke drømmetypen likevel. Så, i det de har gitt opp, så står han og banker på døren.

Du skal ikke bli sexy, du er sexy. Du er premien, de må sloss for deg. Du er ikke heldig når noen sjekker deg opp, de er heldige som får respons fra deg når de sjekker deg opp.

Men selvsagt, alt med måte. Overdriver du det der så blir du bare overlegen, og er tilbake på null. Bare vit at du er sexy, du er premien. Bare ikke overdriv. Du er ikke OL-gull. Det holder med EM-gull. ;P

• Liker 2
Skrevet

Smil mye og vær ei glad jente/dame.

Ingenting er bedre enn det.

Gjest death by sexy
Skrevet

Og husk at damer som vet de er deilige, ikke er i nærheten så tiltrekkende som deilige damer som ikke aner hvor nice de er.

• Liker 1
Skrevet

Vist du er bare ute etter å bli sjekka opp og få oppmerksomhet så bruk masse penger på utseende. Vil du finne deg en mann, ikke bry deg om det og heller bruk tid på å bli komfertabel med deg selv, kle deg i vanlige men fine klær.

iaffal mitt syn.

Mulig eg hadde kommet til å "sjekka" opp deg vist eg hadde sett deg jente gjengen din. Men nå skal det jo sies at eg er veldig merkelig sånn. Dama skal ha minst mulig sminke og alt det der. Liker dere jenter slike dere er. Litt sminke er greit, men vil faen ikke ha noe sminkedokke opplegg nei.

• Liker 1
Skrevet
Du skal ikke bli sexy, du er sexy. Du er premien, de må sloss for deg. Du er ikke heldig når noen sjekker deg opp, de er heldige som får respons fra deg når de sjekker deg opp.

Det var skikkelig bra sagt. Jeg kaller den tankegangen å "hente frem divaen i meg". :fnise:

Skrevet

Å bli sjekket opp starter ikke med det at en person tar fysisk kontakt. Å bli sjekket opp starter ved gjensidig øyenkontakt lenge før en av personene tar kontakt. Jeg har en stor tro på at dette er en av grunnene til at noen blir sjekket mer opp enn andre.

Før jeg traff mannen min ble jeg sjekket opp hele tiden, men en stund etter at jeg traff ham så blir jeg ikke lenger sjekket opp. Jeg irriterte meg litt over dette en stund, og følte meg som ei gammal røy men etter en del tenking kom jeg frem til at det hele nok har med kroppsspråket mitt å gjøre. (Jeg ser like bra ut nå som før jeg traff mannen min, og har mer selvtilitt enn før jeg traff ham). jeg velger å forklare deg med at jeg ikke er "vendt ut mot rommet" på et mer psykologisk plan. Når jeg er ute har jeg all oppmerksomheten min rettet mot vennene mine, og jeg ser ikke om noen forsøker å få øyenkontakt med meg. Jeg har kommet frem til at jeg rett og slett ser ut som at jeg er lite interessert i å bli kjent med noen nye, og det ikke er så veldig tiltalende å sette seg ned med ei som man bare møter ryggen til.

Ok, dette er i all fall min filosofi. Så rett deg opp i ryggen, smil, kast noen blikk ut over i rommet og ikke vær redd for å holde to sek øyenkontakt med noen (selv om du egentlig ikke er interessert i dem). Dette viser en holdning om at du er åpen for at noen kan ta kontakt med deg, og du vil bli lettere sjekket opp.

Det å ha fin hud, en ikke helt flat og fett hårfrisyre og pene klær hjelper også selvsagt på ;)

• Liker 3
Skrevet
Og husk at damer som vet de er deilige, ikke er i nærheten så tiltrekkende som deilige damer som ikke aner hvor nice de er.

Sant!

Ts: du kan gå med høye heler (sko), korte skjørt og masse sminke!

Skrevet

som andre er inne på, kommer ikke sexy fra klærne og sminken alene, den kommer innenfra deg!

Du kan kle deg så sexy som bare fy, uten å bli oppfattet som sexy en plass dersom DU faktisk ikke føler deg sexy. ;)

og i motsetning til ett par andre her, synes jeg faktisk ikke du skal være redd for å tørre se deg selv som sexy! Er så lei janteloven at jeg nesten blir irritert når jeg leser at de som ikke ser seg selv som sexy, er mye mer sexy en de som selv oppfatter seg som det.

Det å se seg selv som sexy, er IKKE det samme som å være overlegen eller bimbo, det er faktisk fullt mulig å ha selvtillitt og ett godt selvbilde, og dermed også føle seg sexy og fin, uten å være overlegen og arrogant.

Jeg får mye oppmerksomhet, og går yderst sjeldent i høye hæler og korte skjørt, ikke er jeg oversminket eller har den mest fancy hårfrisyren heller, oppmerksomheten og kommentarer om å være attraktiv, kommer fra hvem jeg er og hva jeg utstråler, ikke fra hva jeg kler på meg eller fikser utseendemessig.

Måten du beveger deg på, måten du ser deg selv på ute sammen med andre, det å være komfertabel på deg selv i den sammenhengen du er i og å være utadvendt, blid og imøtekommende. Som andre sier, er det å faktisk se seg rundt, tørre å møte blikk, vise at du er der, at du ser dem og at du er åpen for å bli kontaktet, er ting som er viktig uansett hvordan du ser ut.

klær, sko og sminke, kan gjerne få deg til å føle deg mer sexy, så lenge du velger klær sko og sminke som DU faktisk føler er deg og som du føler deg komfertabel i.

Jeg kan godt kle meg i høye hæler og fancy skjørt/kjoler, jeg kan se i speilet at det er lekkert, men går jeg ut slik, føler jeg meg som en kløne og det ser overhode ikke sexy ut. Går jeg derimot i jeans og en topp jeg synes er kul, lave sko som gjør at jeg føler jeg kan bevege meg slik jeg selv ønsker og sminke i akkurat nok mengde for MEG, så jeg føler meg komfertabel og ikke oversminket, så får jeg mye mer oppmerksomhet en om jeg kler meg slik mange andre ville syntes var sexy.

• Liker 1
Skrevet
Jeg får mye oppmerksomhet, og går yderst sjeldent i høye hæler og korte skjørt, ikke er jeg oversminket eller har den mest fancy hårfrisyren heller, oppmerksomheten og kommentarer om å være attraktiv, kommer fra hvem jeg er og hva jeg utstråler, ikke fra hva jeg kler på meg eller fikser utseendemessig.

Hm...

vel, og du at denne oppmerksomheten er positiv fra det annet kjønn?

Skrevet
Hm...

vel, og du at denne oppmerksomheten er positiv fra det annet kjønn?

ja, jeg vet at denne oppmerksomheten er positiv, og fra det annet kjønn.

Det er faktisk ikke nødvendig å sminke seg eller kle seg til oppmerksomhet, utstråling er tiltrekkende, og utstråling kommer vel ofte fra folk som føler seg komfertable med seg selv og bare koser seg med det di gjør.

• Liker 1
Skrevet

Sutrer du over at du ikke får oppmerksomhet, så får du ikke oppmerksomhet. Sutring er turn-off. Og veldig usexy!

Skrevet

Det er en hårfin grense mellom å se sexy og tiltrekkende ut og det å se trashy og billig ut. Kle deg etter den oppmerkomheten du ønsker å få; hvis målet er å vise frem mest mulig hud så ikke bli overrasket over at gutter kommer bort og gir deg sleske kommentarer og behandler deg på en måte som du ikke liker.

Det å være sexy betyr ikke å ha den største kløften og det korteste skjørtet, du må kle deg i det som passer deg der du fremhever dine bedre sider og skjuler de litt mindre bra sidene:p I tillegg handler mye om å virke avslappet og ikke se desperat ut. Smil og øyenkontakt er viktig

Men som noen sa,man lærer jo ikke å være sexy, det er noe man "er"; måten man bare er på helhetlig. Og det kan være veldig mye, alt fra blikket til kroppen, til håret, til personligheten..

Gjest Gjesten
Skrevet

Hold hodet høyt (bokstavelig talt) og gå med meget stor selvtillit (enten du har det eller ei). Hvis du klarer å overbevise deg selv om at du eier rommet, tar det ikke lang tid før du har overbevist et par andre også. Det er et klisjé, men selvtillit er faktisk nesten alltid løsningen :)

Skrevet

Sjekk Sarah Victors sminketips!

En helt vanlig jente som er ekstremt flink med sminkekostene sine :-)

Skrevet

Men pleier ikke du å danse salsa da?

Da SKAL man jo bruke høye hæler. :fy_fy:

;)

Skrevet
Men pleier ikke du å danse salsa da?

Da SKAL man jo bruke høye hæler. :fy_fy:

;)

Overhode ikke noe krav når man danser cubansk salsa, noen gjør det, mange gjør det ikke. Og om de er sexy eller ikke, har ikke med høyden på hælene å gjøre, men måten de bruker seg på. ;)

Gjest singel lesbe
Skrevet

Har ikke lest de andre svarene du har fått, så det kan hende det blir litt repitisjon av det ting her, MEN: Utstråling er cluet. Gjør ting du liker, kle deg slik at DU føler deg avslappet og vel. Tenk godt om deg selv, vit hvilken verdi du har - som menneske og som partner! Ikke let etter en kjæreste, tenk at "det kommer når det kommer" og nyt tiden i mellomtiden! Det lyser nok lang vei dersom du er despo og da holder alle seg unna, foruten de som bare vil ha noe veldig kortsiktig ;) Ta kjærlighetslivet med ro, bruk tiden på dine ting hobbyer. Ikke søk kjæreste på byen, men tenk at du like gjerne kan møte "mannen i ditt liv" gjennom treningssenter eller på Avholdsfolkets Årsmøte eller hva annet du måtte interessere deg for. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...