Gjest Psyko! Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 litt inspirert av en annen tråd her, og er i en lignene situasjon.. Nå har jeg sååå lyst på en flørt(ikke være utro eller noe, for det er jeg skikkelig imot)...Ligger å drømmer om å treffe en kar,smile,blunke,ja..flørte. Drømmer om fantasimenn,ingen som jeg kjenner. Sjangsen er liten for at jeg kommer til å gjøre noe sånt,litt fordi jeg aldri kommer i en situasjon hvor jeg treffer andre ny menn, og mye pga samvittighet så klart. Hadde ikke trengt å treffe karen en gang, bare chatte e.l. Er dette er syk drøm, eller har mange det slik fra tid til annen?
Gjest :) Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Uskyldig flørting er jo kjempegøy, så lenge det er greit for begge parter! Spørs hva du legger i flørting, da.. Selv syns jeg det er koselig å få en go klem, le og tøyse og ha en leken tone, og er så heldig å ha en samboer med kamerater jeg kommer veldig godt overens med! Samtid som min samboer kan tøyse og tulle med mine venninner! Litt oppmerksomhet av det motsatte kjønn er bare kos det så lenge det ikke er noe alvorlig, i hvertfall her hos oss!
eus Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Problemet er bare det at det er lett å la seg rive med og tråkke over streken. En flørt kan fort bli til litt mer. En flørt kan virke spennende da man ofte tror og håper at gresset vil være grønnere på den andre siden...
Gjest :) Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Mulig det, hvis det er slik trur jeg heller man bør fikse opp i forholdet før man begynner å tenke på uskyldig flørting.. For våres del her gir litt oppmerksomhet i ny og ne oss en liten booster, og følelsene for hverandre blusser litt ekstra opp igjen! Sikkert fordi vi fortsatt føler oss attraktive for andre selv om vi har hverandre, og når jeg føler meg vakker blir jeg ekstra kosete med kjæresten min Har ingen behov for å utforske andre da det er han jeg er glad i!
Michelin Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 litt inspirert av en annen tråd her, og er i en lignene situasjon.. Nå har jeg sååå lyst på en flørt(ikke være utro eller noe, for det er jeg skikkelig imot)...Ligger å drømmer om å treffe en kar,smile,blunke,ja..flørte. Drømmer om fantasimenn,ingen som jeg kjenner. Sjangsen er liten for at jeg kommer til å gjøre noe sånt,litt fordi jeg aldri kommer i en situasjon hvor jeg treffer andre ny menn, og mye pga samvittighet så klart. Hadde ikke trengt å treffe karen en gang, bare chatte e.l. Er dette er syk drøm, eller har mange det slik fra tid til annen? Finnes mange chatteforum du kan joine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå