Gå til innhold

noen her som vokser/fjerner hår i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_siren_*
Skrevet

anyone??? :)

isåfall.. hva hvor og hvordan!???

jeg sliten med mye dun i fjeset, og lange dun fra "skinnskjegget" og ned mot kjaken.. altså vesiden av øret.. tok det bort med varmvoks, følte dET bra resultatet med en gang.. helt til jeg skulle sminke meg. og det ble HELT annen farge der enn resten av fjeset. dro vel av et hudlag så resten av ansiktet var mørkere.. selvom jeg ikek tok sol eller noe ii den perioden.. var sånn helt til det vokste ut, å lurer på om d ikke er litt sånn enda.. huff..!!! veldig leit.. :( var så klar for å fortsette med dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette sleit eg med før også, men nu er det sånn at først når du gjør det så kan jo huden være annen farge fordi den ikke har fått sol og sånt, det forandres fort på meg ikvertfall.

Har tenkt å gjøre dette igjen snart siden det er et par år siden siste gang, men nu har eg ikke engang halvparten av det eg hadde før ;)

Skrevet

hmm.. okei! så du råder meg til å gjøre det igjen?:) er bare kjedelig når man ikke kan dekke det med sminke engang liksom.. jeg tar litt sol nå.. så hvis jeg gjør det igjen og preller av huden så kan d jo være det tar seg opp igjen etter et par ganger i solarium... hm..... hvor fjernet du hår?? føler ikke jeg kan ta hele kinnene.. hehe.. livreddd for å få mer hår,¨å ende opp som gubben. hehe.. selvom det ikke skal skje med voks vel. men følte ikke d har blitt mindre hår nå etter voksninga i ansiktet hvertfall...

Skrevet

ja eg hadde nok voksa, så prøve å få litt sol på det. Eg brukte litt ekstra foundation i begynnelsen bare.

Eg tok det jevntlig i noen mnd....så begynnte det å bli mindre og mindre....du får ikke noe mer hår, men kan hende at det tar tid å fjerne...altså trengs flere omganger.

eg har vokset bryna, og skynnsjegg....altså hårfestet som er foran øret i ansiktet har vært helt ned til øreflippen. Dette er altså mer dunaktig en vanlig hår....så eg har vokset det opp til det punktet der ordnlig hår starter...det er sånn ca. kant i kant med øverste delen av der øret er ved ansiktet.

håper det hjelper :)

Skrevet

Jeg må nappe stive hår fra haken og under haken, på halsen. De er heldigvis blonde, så de ikke synes så godt, samtidig er de vanskelige å få tak i fordi de er så lyse og tynne. :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...