Gjest gjest 0 Skrevet 18. april 2002 #1 Skrevet 18. april 2002 Jeg vet denne tråden ikke tilhører her, jeg har lagt den inn på samliv også men regner med at det er flere her som svarer. Dere har garantert erfaring når det gjelder forelskelser osv. I påsken var jeg på hyttetur med en vennegjeng. De hadde med seg en kamerat jeg ikke kjente fra før. Allerede andre dagen endte det opp med at vi sov i hverandres armer. På hytta oppførte vi oss kanskje ikke som kjærster men iallefall mer enn venner. Vi sov sammen hver natt uten at det var noe seksuelt inne i bildet. Da vi dro fra hytta (etter fem dager) regna vi begge med at det var det, og at det vi hadde på hytta kun var kos fordi vi begge savnet noen. Han kommer opprinnelig fra utkanten av oslo men studerer på vestlandet nå . Han er ferdig der til sommeren. Da skal han ut å søke jobb og ender mest sannsynlig opp på vestlandet et sted. Han har veldig lyst til å flytte til oslo, men det kryr ikke akkurat av slike jobber her. Problemet er: Etter hytteturen har vi holdt kontakt. Veldig mye... Vi har snakket sammen hver eneste dag 3-6 ganger og iallefall i 2 timer til sammen. I helga kom han hjem for å jobbe denne uka. Han var hos meg hele helga og vi hadde det kjempefint sammen. Vi har snakket litt om hva som skjer videre pga jobb for han osv. Jeg har vært litt redd for å bli glad i han og var rimelig usikker på om det var så lurt at han kom på besøk til meg. Han sa at det er bedre å ha prøvd å angre enn ikke å ha prøvd og lure på hva som kunne ha blitt. Nå har jeg den instillingen, men i går hadde vi en lang samtale og nå er han veldig usikker. Han har vært igjennom dette før og har ikke lyst til å å gå igjennom det en gang til. Planen var at jeg skulle være hos han til helga men da vi startet samtalen i går var han veldig usikker på om det var så lurt. Det er han forsåvidt enda men han vil veldig gjerne at jeg skal komme. (vi har møttes et par ganger denne uka i tillegg til at han sov hos meg i går natt). Hvis du fremdeles leser dette lange innlegget lurer jeg på om det er noen som har noen gode råd om hva vi burde gjøre? Evt om jeg kan si noe for å overtale han til å prøve, iallefall prøve litt mer å få jobb her i oslo?? Dette plager meg hele tiden og jeg trengte å lufte det for noen. Tusen takk for tiden din! 12
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #2 Skrevet 18. april 2002 HVis han er veldig usikker, synes jeg ikke du skal prøve med overtaling eller noe sånt. Syens heller du skal prøve motsatt, være litt likegyldig og "kostbar". Si til han dere kan ta det litt som det kommer, se hva som skjer. En stund siden jeg var i "gamet", har vært samboer i 6 år, skal gifte meg til neste sommer.
Ada=) Skrevet 18. april 2002 #3 Skrevet 18. april 2002 Hei! Er det noen sjanse for at du kan flytte til vestlandet, da? I så fall ville i hvert fall jeg flyttet =) Det er klart det kan bli vanskelig med et forhold hvor du er her og han er der (i all overskuelig fremtid), så det beste er vel å prøve å flytte nærmere hverandre. Hvis det ikke lar seg gjøre (han ikke får jobb i Oslo osv), er i hvert fall alt avhengig av at dere er innstilte på å få det til å funke begge to. At tvilen melder seg er jo bare naturlig, og at dere snakker om det er jo et positivt tegn. Resten må dere nesten finne ut av selv. Men ett tips er å gi han tid til å tenke seg om hvis han trenger det, eller så trekker han seg nok bare helt unna. Skjønner at du har det vanskelig nå! både litt godt og vondt på samme tid...
Gjest gjest 0 Skrevet 18. april 2002 #4 Skrevet 18. april 2002 Ingen av oss er innstillt på å ha et langdistanseforhold nå. Vi har jo kun kjent hverandre i 3 uker... Derfor er det også helt uaktulet for meg å flytte dit. I tilegg har jeg en kjempestor vennekrets her som jeg ikke har lyst til å flytte fra nå.... Jeg er også redd han trekker seg unna pga redsel for å bli såret hvis jeg gir han tenketid... Det ville iallefall jeg gjort for da virker den andre personen så fjern likevel...12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå