Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tirsdag oppdaget jeg blod på papiret ved et toalettbesøk. Ikke friskt blod, men mer som rosa utflod.Litt senere på kvelden, hadde det gått over til brunt utflod. Det varte i ca et døgn. Jeg brukte bind. Det kom litt i bindet, men ikke så mye som ved en vanlig mens.

Dagen etter begynte jeg på sprøyte.

På torsdagen oppdaget jeg på nytt blod på papiret. Lignet veldig på tirsdagen, bare at da kom det ingenting i bindet.

Jeg har litt små vondt i magen. Svak menssmerte/murring. Det hadde jeg på tirsdag også, men litt sterkere en i dag.

Føles hele tiden at nå kommer det mer, men når jeg kommer på toalettet, så har det ikke kommet noe mer.

Noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan forårsake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva slags sprøyte?

Menopur.

Glemte å skrive det i første innlegget.

Skrevet

Da ville jeg ha kontaktet klinikken. Utrolig kjedelig å komme til UL og nesten ferdig med sprøytene også få beskjed om at dette ikke gikk.

Sier ikke at det må være noe galt, men veldig greit å få det sjekket.

Skrevet
Da ville jeg ha kontaktet klinikken. Utrolig kjedelig å komme til UL og nesten ferdig med sprøytene også få beskjed om at dette ikke gikk.

Sier ikke at det må være noe galt, men veldig greit å få det sjekket.

Pga påske så er det ikke så lett å få tak i noen fra klinikken. Men jeg fikk tak ei sykepleier på mobilen. Hun sa at dersom jeg begynte å blø friskt, måtte jeg kontakte de igjen. Men dette er mer som en utflod. Det har ikke kommet mer nå. Det har stoppet helt opp.

Skal uansett ringe de rett over påske, for å høre hva de har å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...