Gjest smudz Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Jeg har nettopp begynt å date en fyr som er så utrolig herlig, men jeg blir veldig usikker på han... Han gir mye kompliment, er veldig søt, og vil hele tiden holde rundt meg osv. Men jeg blir så usikker på han fordi han liker ikke å snakke om seg selv, og er ikke interessert i å høre så mye om meg, VIRKER det som. Nå er jeg en av de artige jentene som analyserer alt som blir sagt og gjort, men jeg føler i ene øyeblikket at han er kjempeinteressert og i neste så er det ikke akkurat det jeg føler :S Han kyssa meg ute i går da vi kjøpte mat og det følte jeg at er et godt tegn... men han blir plutselig så rar og det virker som han vil spøke bort alt... Han later som han blir sjalu om jeg snakker om gutter (som bare er kompiser)... Uff, hater å tenke så mye på alt han gjør/ikke gjør, sier/ikke sier... Er gutter så forvirrende om de er interesserte?
waco Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 så du føler at han ikke kjenner deg, men bare virrer rundt og du er dritforelsket? Kanskjed det er derfor at du brunster på ham, fordi du ikke vet hvor du har ham?
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 en vet aldri med gutter ! de er sååå forvirrende . hihi
DHS Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Jeg har nettopp begynt å date en fyr som er så utrolig herlig, men jeg blir veldig usikker på han... Han gir mye kompliment, er veldig søt, og vil hele tiden holde rundt meg osv. Men jeg blir så usikker på han fordi han liker ikke å snakke om seg selv, og er ikke interessert i å høre så mye om meg, VIRKER det som. Nå er jeg en av de artige jentene som analyserer alt som blir sagt og gjort, men jeg føler i ene øyeblikket at han er kjempeinteressert og i neste så er det ikke akkurat det jeg føler :S Han kyssa meg ute i går da vi kjøpte mat og det følte jeg at er et godt tegn... men han blir plutselig så rar og det virker som han vil spøke bort alt... Han later som han blir sjalu om jeg snakker om gutter (som bare er kompiser)... Uff, hater å tenke så mye på alt han gjør/ikke gjør, sier/ikke sier... Er gutter så forvirrende om de er interesserte? Jeg kan svare utifra hvordan jeg tolker ham slik du beskriver ham. Personlig er jeg veldig sjenert, og har en viss skam i meg over fortiden min. Grunnen til at jeg skammer meg over fortiden min er at jeg har hatt null seksuell kontakt i mange, mange år, og jeg har i all denne tiden unngått å snakke om slikt med andre folk, nettopp pga stigmaet som ligger i det å gå gjennom store deler av livet uten å ha en kjæreste. Samtidig er jeg veldig lidenskapelig ovenfor den jenta jeg nå har truffet, og samtidig unnlater jeg å snakke om tidligere evt eskapader. Jeg er redd hun vil tro at jeg er en "weirdo" og "loner" dersom jeg forteller henne den fulle og hele sannheten. Det kan tenkes at din kjære har slike tanker om seg selv, og dersom han er lik meg på dette området er han nok utrolig glad i deg (især siden han gir deg et kyss offentlig). Jeg håper du kan legge til side skepsisen du har ovenfor denne personen, og heller ta imot hans kjærlighet. Som Baz Luhrman sier i den smått legendariske låten "Everybody's Free to Wear Sunscreen!". "Remember the compliments you receive, forget the insults!" Hilsen mann som setter utrolig stor pris på at det finnes kvinner på denne jorda. Uten kvinner hadde verden vært et uutholdelig sted...
Gjest ts Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Jeg kan svare utifra hvordan jeg tolker ham slik du beskriver ham. Personlig er jeg veldig sjenert, og har en viss skam i meg over fortiden min. Grunnen til at jeg skammer meg over fortiden min er at jeg har hatt null seksuell kontakt i mange, mange år, og jeg har i all denne tiden unngått å snakke om slikt med andre folk, nettopp pga stigmaet som ligger i det å gå gjennom store deler av livet uten å ha en kjæreste. Samtidig er jeg veldig lidenskapelig ovenfor den jenta jeg nå har truffet, og samtidig unnlater jeg å snakke om tidligere evt eskapader. Jeg er redd hun vil tro at jeg er en "weirdo" og "loner" dersom jeg forteller henne den fulle og hele sannheten. Det kan tenkes at din kjære har slike tanker om seg selv, og dersom han er lik meg på dette området er han nok utrolig glad i deg (især siden han gir deg et kyss offentlig). Jeg håper du kan legge til side skepsisen du har ovenfor denne personen, og heller ta imot hans kjærlighet. Som Baz Luhrman sier i den smått legendariske låten "Everybody's Free to Wear Sunscreen!". "Remember the compliments you receive, forget the insults!" Hilsen mann som setter utrolig stor pris på at det finnes kvinner på denne jorda. Uten kvinner hadde verden vært et uutholdelig sted... Hei, takk for langt og flott svar. Bra med innspill fra menn på dette Jeg håper du har rett... han er jo fantastisk flott på alle mulige måter, men det virker som han ikke vet det selv... for vi lå i senga og kosa og så sa jeg til han at han var så go' og da svarte han at jeg hadde ikke sett hvor slask han var ennå. Og så spurte jeg hva han mente med slask og så sier han bare noe tull, og da sa jeg "slutt å tull, jeg er veldig kresen på hvem jeg henger med" Da svarte han "det kan du ikke være siden du ligger her". Han lo litt mens han sa det, men jeg tror nok han mente det... Jeg er redd jeg skal skremme han vekk, for jeg merker at han er tilbakeholden så jeg prøver å dra litt i han på en diffus måte. Jeg tror jeg gjorde noe dumt idag da... for han fortalte plutselig at han måtte dra til noen kompiser, mens jeg var der... Så jeg følte han nesten kasta meg ut, så da ble jeg litt snurt og på vei ut døra kom jeg på at jeg hadde glemt solbrillene. Så jeg sa til han "ja, solbrillene...må nesten ha de i tilfelle jeg ikke skal tilbake hit." Da sa han "kanskje de bare skal ligge her slik at du må komme tilbake da" og smilte... og så kyssa vi. Så... ja... det er mye søtt der, men jeg føler liksom at han skjuler noe og er så opp og ned...
skravlebassjente 23 Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Kanskje du bare skal la deg bli kjent med han for den han er? Og når dere blir bedre kjent, så er det greiere å vise frem de dårlige sidene. Hvis det er slike han prøver å skjule. Men hvis valget står mellom å tolke eller å spørre, så ville jeg valgt å spørre. Du skal jo føle deg trygg med en som allerede er så nært forhold at han ligger å koser med deg. Hadde dere bare vært på datern ute blandt folk, så hadde jeg absolutt ikke spurt og bekymret meg for slikt, men det er anderledes når du allerede har gitt han så mye plass.
Gjest ts Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Kanskje du bare skal la deg bli kjent med han for den han er? Og når dere blir bedre kjent, så er det greiere å vise frem de dårlige sidene. Hvis det er slike han prøver å skjule. Men hvis valget står mellom å tolke eller å spørre, så ville jeg valgt å spørre. Du skal jo føle deg trygg med en som allerede er så nært forhold at han ligger å koser med deg. Hadde dere bare vært på datern ute blandt folk, så hadde jeg absolutt ikke spurt og bekymret meg for slikt, men det er anderledes når du allerede har gitt han så mye plass. Joda, jeg kan godt bare la han ta tiden han trenger på å fortelle noe ubehagelig, for eksempel... men om det er det at det er ubehagelig så er det greit å vite... For det kan til tider virke som han er helt uinteressert bare Jeg har vært hos ham tre netter. Første natta skjedde det ingenting da... Men etter dette har vi kosa masse... han sier han elsker å kysse meg og holde rundt meg. Og vi har veldig bra sex. Så jeg liker han jo veldig godt da, men er redd han bare ser på dette som et liggeforhold...
Gjest m45 Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Joda, jeg kan godt bare la han ta tiden han trenger på å fortelle noe ubehagelig, for eksempel... men om det er det at det er ubehagelig så er det greit å vite... For det kan til tider virke som han er helt uinteressert bare Jeg har vært hos ham tre netter. Første natta skjedde det ingenting da... Men etter dette har vi kosa masse... han sier han elsker å kysse meg og holde rundt meg. Og vi har veldig bra sex. Så jeg liker han jo veldig godt da, men er redd han bare ser på dette som et liggeforhold... Det er ikke sikkert at han er veldig god til å konversere, og det er mange som er litt forsiktigmed hva de sier før de blir husvarme. Hvis kroppen hans er myk og tillitsfull og blir ærlig tiltrukket av deg, så er det et kompliment som er sannere enn tusen ord.
Gjest ts Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Det er ikke sikkert at han er veldig god til å konversere, og det er mange som er litt forsiktigmed hva de sier før de blir husvarme. Hvis kroppen hans er myk og tillitsfull og blir ærlig tiltrukket av deg, så er det et kompliment som er sannere enn tusen ord. Flotte ord Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med ham, for jeg føler meg allerede ganske trygg på han. Er ikke sjenert i det hele tatt når vi er sammen. Samtidig som at alt er nytt og spennende. Så jeg håper det går rett vei...
Gjest ts Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 så du føler at han ikke kjenner deg, men bare virrer rundt og du er dritforelsket? Kanskjed det er derfor at du brunster på ham, fordi du ikke vet hvor du har ham? Det er jo ikke umulig at det er derfor jeg er så interessert nei. Men det er mange som jeg ikke vet hvor jeg har...føler meg ikke betatt av de av den grunn
Gjest ts Skrevet 12. april 2009 #12 Skrevet 12. april 2009 Når jeg tenker meg om så er han veldig dårlig til å holde kontakt på f.eks nett. Det er noe galt med mobilen så vi sender aldri meldinger eller ringer hverandre... Men av og til skriver han til meg på msn, men egentlig veldig sjelden. Og han virker ikke noe særlig hyggelig over nett...mest fordi han skal spøke bort alt.
Gjest Tanita Skrevet 12. april 2009 #13 Skrevet 12. april 2009 (endret) Når jeg tenker meg om så er han veldig dårlig til å holde kontakt på f.eks nett. Det er noe galt med mobilen så vi sender aldri meldinger eller ringer hverandre... Men av og til skriver han til meg på msn, men egentlig veldig sjelden. Og han virker ikke noe særlig hyggelig over nett...mest fordi han skal spøke bort alt. Hes not just that into you... Jeg ville blitt skeptisk. Mobilen hans får ikke til å sende meldinger? Og han klarer ikke å holde en seriøs tone når dere snakker? Eh... Endret 12. april 2009 av Tanita
Gjest ts Skrevet 12. april 2009 #14 Skrevet 12. april 2009 Hes not just that into you... Jeg ville blitt skeptisk. Mobilen hans får ikke til å sende meldinger? Og han klarer ikke å holde en seriøs tone når dere snakker? Eh... Mobilen hans funker ikke, og det vet jeg med sikkerhet, så det er greit. Og han kan være seriøs jo, men han virker så usikker...virker som han har dårlig selvtillit...
Gjest ts Skrevet 12. april 2009 #15 Skrevet 12. april 2009 Mobilen hans funker ikke, og det vet jeg med sikkerhet, så det er greit. Og han kan være seriøs jo, men han virker så usikker...virker som han har dårlig selvtillit... Han er en veldig tøysete person, forresten. Men det er bare irriterende over nett, egentlig...
Gjest Tanita Skrevet 12. april 2009 #16 Skrevet 12. april 2009 Åja, virka bare veldig sært at en mobil ikke kan sende meldinger osv. Har han dårlig selvtillit kan det vel ta tid før han åpner seg.
Gjest ts Skrevet 12. april 2009 #17 Skrevet 12. april 2009 Åja, virka bare veldig sært at en mobil ikke kan sende meldinger osv. Har han dårlig selvtillit kan det vel ta tid før han åpner seg. hehe sånn ja... nei han har bare problem med mobilen så vi har hele tiden bare hatt kontakt over nett når vi ikke er sammen... og når vi er sammen så er det som om vi har kjent hverandre for alltid... samtidig som det er veldig nytt og spennende...
Gjest Tanita Skrevet 12. april 2009 #18 Skrevet 12. april 2009 Så flott da! Du får se da neste gang du møter han igjen og kanskje prøve å spørre han litt.
Gjest ts Skrevet 12. april 2009 #19 Skrevet 12. april 2009 Så flott da! Du får se da neste gang du møter han igjen og kanskje prøve å spørre han litt. ja...uff...dette er egentlig veldig utrivlig... for det er for tidlig å spør om noe, jeg har bare vært hos ham tre kvelder... men om jeg ikke spør så kan jeg plutselig bare får hjertet knust...og da må jeg gå i uvisshet så lenge osv...æsj, jeg får ikke sove.
Gjest Tanita Skrevet 12. april 2009 #20 Skrevet 12. april 2009 (endret) Best å vite tidlig enn å ikke vite, slik at du sparer deg for såre følelser enn å oppdage dårlige ting (som f eks at han har andre på si) senere når du har fått ordentlige følelser for han. DET er iallefall ikke noe særlig gøy. Endret 12. april 2009 av Tanita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå