Gjest libbi Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Nå skal jeg komme med et dumt spm. Jeg vurderer å kjøpe foundation fra everydayminerals. Jeg har lest at de har noe som passe til de som har oliven hud, hva vil det si? De har en egen katogori for oliven "hud". Har lest litt, men skjønner ikke helt hva og hvem den skal passe til. Jeg er litt mørk i huden for å være norsk, så tror ikke de lyse lyse vil passe meg, eller de beige.
Honesty Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Olivenfarget hud har en grønngulaktig undertone, og forekommer ofte hos dem som har bakgrunn fra for eksempel Midt-Østen eller Middelhavslandene. Det finnes også mer gulaktige/gylne fargetoner, så kanskje de kunne passe deg bedre? Selv faller jeg et sted mellom lys oliven og beige hudtone, og jeg er ganske skandinavisk i fargene ellers.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Jeg tror jeg ville satset på et gratiskit med prøver fra Everyday Minerals av forskjellige foundationsnyanser om jeg var deg. Da kan du prøve deg frem til hva som passer.
Gjest libbi Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Olivenfarget hud har en grønngulaktig undertone, og forekommer ofte hos dem som har bakgrunn fra for eksempel Midt-Østen eller Middelhavslandene. Det finnes også mer gulaktige/gylne fargetoner, så kanskje de kunne passe deg bedre? Selv faller jeg et sted mellom lys oliven og beige hudtone, og jeg er ganske skandinavisk i fargene ellers. Nå er jeg med, takk for at du svarte:)
Gjest libbi Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Jeg tror jeg ville satset på et gratiskit med prøver fra Everyday Minerals av forskjellige foundationsnyanser om jeg var deg. Da kan du prøve deg frem til hva som passer. Har prøvd det, men jeg bommet på fargene da, kanskje jeg skal prøve igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå