LillAmalie Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Vi har en redd og forsiktig chihuahua tispe. Og ønsker oss en JRT tispe. Noen som har erfaringer?? kan disse to leve godt sammen??
Gjest Wacmoc Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Om deres nåværende hund er veldig redd og forsiktig syntes jeg det ville være dumt å skaffe en JRT ettersom at de fort kan bli veldig viltre, hvertfall det jeg har erfart. Spørs vel på gemyttet osv, men selv ville jeg ikke gjort det ettersom at dere hadde chihuauaen først, og den sikkert kommer til å bli unerlegen ovenfor den nye hunden..
Passive Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Jeg syns ikke du bør skaffe deg en til hund før du har fått Chien til å bli mer selvsikker. Dumt om du må kvitte deg med en av dem senere.
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 det å skaffe seg en hund til kan også hjelpe på usikkerheten til tispen din. Men jeg ville prøvd å sett hvordan det går når hun bor ilag med annen tispe først. Du kan jo kanskje få lånt en litt vilter tispe noen dager/en uke for noen, og se hvordan det går ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå