Rafi Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 I dag var det et herlig vær ute:D Jeg tenker det er vel på tide å bytte ut voksiposen med dyne nå snart. Når gjør dere dette?
Apple- Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Vi har nettopp lagt bort voksien, men jeg ser at hun savner å være så pakket inn, så jeg pakker dyna godt rundt henne (når hun skal sove) og har lagt et helseteppe over/ved siden av overkroppen/hodet som hun kan "gjemme seg" litt i. Jenta vår er forresten veldig varm av seg, ligger uten yttertøy. En venninne har barn på samme alder (10 mndr), hun bruker fortsatt voksi + strikkejakke, lue og votter...
Gjest MåneSkygge Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Vi har lagt den bort nå. Nå vil hun ofte ned å krype litt så hun har på seg såppas med klær at vi ikke trenger pose eller dyne.
Gjest Gjest_tatiana_* Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Vi bruker voksiposen året rundt. Vi bytter bare ut vinterdyna i voksiposen med en sommerdyne (det finnes tynne sommerdyner til voksi som ser ut som tynne pledd).
Rafi Skrevet 12. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2009 Vi bruker voksiposen året rundt. Vi bytter bare ut vinterdyna i voksiposen med en sommerdyne (det finnes tynne sommerdyner til voksi som ser ut som tynne pledd). Oki, nå har i Voksi Urban så der er det ingen sånn mulighet. Men da tror jeg vi trygt kan gå over til skinn og dyne nå. Gutten min er varmblodig av seg, og har i tillegg alltid hatt klaustendenser nedi Voksiposen som bare har blitt verre. Han liker ikke å bli pakka inn og sparker og stritter i mot nedi der. Har gleda meg til vi kan begynne med dyne lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå