Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Hei, jeg er en jente på 17år som lurer på om noen av dere er synke? Og om dere greier å spå meg hvis dere få vite litt mer om meg? Eller om dere greier å se for dere hvordan jeg ser ut og/eller kanskje er? Klem:D
Gjest VinglePetter Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Hei, jeg er en jente på 17år som lurer på om noen av dere er synke? Og om dere greier å spå meg hvis dere få vite litt mer om meg? Eller om dere greier å se for dere hvordan jeg ser ut og/eller kanskje er? Klem:D Ja, jeg fikk akkurat inn på min astrale frekvens at du er en livlig jente som liker å være sammen med veninnene dine. Du liker hester og hunder, og du har vært ulykkelig forelsket ganske nylig.
mysan Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Imponerende vinglepetter - kan du ikke også gå litt mer i detalj på hvor i landet hun bor, om hun har søsken, hvor mange av hver, om alle lever, er foreldrene skilt eller bor de fremdeles sammen, lever de begge... osv?
Gjest Methuselah Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Ja, jeg fikk akkurat inn på min astrale frekvens at du er en livlig jente som liker å være sammen med veninnene dine. Du liker hester og hunder, og du har vært ulykkelig forelsket ganske nylig. Bra nå prøv noe borsett fra standarden for hva såkalte synske mennesker sier til fok som vil bli spådd
LilleCanCan Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Ja, jeg fikk akkurat inn på min astrale frekvens at du er en livlig jente som liker å være sammen med veninnene dine. Du liker hester og hunder, og du har vært ulykkelig forelsket ganske nylig.
firewater Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Jeg ser at det er en del som tuller her, men hvis du faktisk vil at jeg skal spå deg så kan du sende meg en PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå