flickan Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Jeg passer en 6 mnd gammel valp i påsken og i dag har den kastet opp hele 5 ganger. Den kastet opp 2 ganger tidligere i dag, men da tenkte jeg ikke særlig over det. Vet at det hender med hunder.. Nå har jeg vært ute et par timer og da har den kastet opp 3 steder. Oppkastet er gult (skummet eller bare vått/slimet) Den får mat 3 ganger om dagen, men regulerer selv når den spiser egentlig da den sjelden spiser opp et måltid før neste. Ellers virker den i fin form. Den spiste en nettverkskabel her om dagen og fikk sannsynligvis i seg en del deler da mye av ledningen var borte rett og slett. Kan det være derfor? Hvor normalt er dette og bør jeg oppsøke dyrlege med en gang? Tenkte å se det an litt, men tar imot innspill herfra. Evt noen som vet hvor det er veterinær i Trondheim?
Frey Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Den spiste en nettverkskabel her om dagen og fikk sannsynligvis i seg en del deler da mye av ledningen var borte rett og slett. Kan det være derfor? Ja, hvis den har spist noe sånt er det godt mulig at det ligger fremmedlegemer i mage/tarm og irriterer. Evt noen som vet hvor det er veterinær i Trondheim? Dyrlegevakten i Trondheim
flickan Skrevet 11. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2009 Ja, hvis den har spist noe sånt er det godt mulig at det ligger fremmedlegemer i mage/tarm og irriterer. Dyrlegevakten i Trondheim Takk, ringte dyrlegevakten jeg. Han mente det kansje kunne være noe i svelget som irriterte siden oppkastet var skummet/gult. Vi ble enige om å se an til i morgen og evt dra inn da, det var nok ikke noe akutt som måtte behandles i kveld. Takk for info!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå