Gjest Gjest_Lisbeth_* Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Hei! Er det noen der ute som vet omtrent hva det vil koste for timer med personlig trener på Sats?
Kenneth199 Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Det spørs hvilket klippekort du kjøper med personlig trener. 1 klipp, 3 klipp, 6 klipp osv. jo mer klipp jo billigere per gang. Mener å huske at det koster alt fra 500kr for en enkel time mens klippekort med 30 klipp er rundt 300-350kr timen. Ring kundeservice og hør
Gjest Gjest_Lisbeth_* Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Er det forresten noen som har erfaring fra trening med personlig trener?
Kenneth199 Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Personlig trener kan lage et treningsprogram for deg, snakke om kosthold og endre på det hvis du ønsker. Vise deg riktig teknikker osv. Hvis du aldri har hatt en PT time før, så vil PT spør deg om hva målet ditt med trening er, hvor ofte du trener / vil trene OSV. Har du planer om å gå til PT og i såfall hvor mange ganger?
Gjest Gjest_Lisbeth_* Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Personlig trener kan lage et treningsprogram for deg, snakke om kosthold og endre på det hvis du ønsker. Vise deg riktig teknikker osv. Hvis du aldri har hatt en PT time før, så vil PT spør deg om hva målet ditt med trening er, hvor ofte du trener / vil trene OSV. Har du planer om å gå til PT og i såfall hvor mange ganger? Har foreløpig ingen konkrete planer, men forestiller meg en tett oppfølging av PT i et par måneder (to eller tre treninger i uken). Deretter vil jeg holde meg til en time i uken. Grunnen til at jeg ønsker å benytte meg av en PT er at jeg etter en lengre treningsfri periode endelig ønsker å komme i gang igjen. For å komme tilbake på det nivået jeg var før (samt videre progresjon), ser jeg dette som en mulighet.
antibac Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Du kan komme opp i cirka 10 000 kroner for 30 treningstimer med PT på Sats. eller noe sånt
venus_ Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Har du prøvd treningsveiledningen på Sats? Jeg var veldig fornøyd med min treningsveileder da jeg trente der. Hadde først en time da jeg meldte meg inn, og deretter noen timer etter et ca 6 uker for oppfølging. Fikk treningsprogram etter hva jeg selv ønsket å trene opp og han viste meg rundt i lokalene og de forskjellige maskinene+teknikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå