Gjest ts Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Disse spørsmålene er til de som har vært utro eller har blitt bedratt, og som har forsøkt å forsone seg med kjæresten igjen etterpå. 1) Til deg som har vært utro: Hvordan var det å ha sex med elskeren i forhold til sex med kjæresten? Var han/hun bedre i senga/finere å se på/lekrere kropp/større pupper/bedre utrustet enn kjæresten? 2) Til deg som har blitt bedratt: Var/er/ville det vært enklere å tilgi utroskapet dersom du visste at du var bedre enn elskeren på punktene nevnt over, og isåfall, hvor viktig er det for deg? Oppgi gjerne kjønn når du svarer, for å se om det er forskjell på kvinner og menn angående dette.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Jeg er dame og har vært utro. Min elsker var på ingen måte bedre enn min kjæreste teknisk eller utseendemessig. Men min elsker og jeg hadde et utrolig sterkt følelsesmessig bånd. Altså: utroskap på aller værste måte. Jeg har også blitt bedratt og synes det var veldig vanskelig å akseptere det fordi hans elskerinne var både styggere og mindre intelligent enn meg. Det ville vært enklere å forstå om hun var bedre enn meg.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Selvsagt så er elskerinnen bedre i senga, det er jo derfor jeg er utro. Hun gjører ting min dame ikke vil gjøre, trenger ikke å være penere heller. Men alikevel er hun på en måte mer attraktiv siden jeg går til henne. Men vil jo ikke forlate noe som er trygt. Så liker jeg følelsen av å ha sex med dama rett etter jeg har vært hos elskerinnen min... Nei, trur ikke noen har vært utro mot meg.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Har vært utro flere ganger, i tidligere forhold. Den ene elskeren hadde enormt utstyr, men det var ikke derfor han ble elskeren min. Tvert imot, størrelsen gjorde at vi ikke kunne utfolde oss slik jeg ønsket. Men han var veldig erfaren, han var over dobbelt så gammel som meg da. Han hadde mye kreativitet og var full av påfunn, seksuelt altså. Og så hadde vi en utrolig kjemi, kunne prate i timesvis. Samtidig visste vi begge at vårt forhold var basert utelukkende på sex, egentlig var det ikke noe forhold, det var bare sex. Sexen var befriende uforpliktende, trengte ikke å analysere noe som helst. Vi visste hvor vi hadde hverandre og begge kunne avbryte når som helst. Ingen spørsmål, ingen forventninger. I motsetning til det forholdet jeg var i, der alt ble analysert, og sexen var totalt fri for kreativitet.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Har vært utro - hadde fantastisk sex, men jeg tror ikke det var fordi han var spesielt bedre i senga enn mannen min. Spenningen, kåtheten, det å føle seg så utrolig begjært skapte en utrolig tenning hos oss begge. Og han var med på alt jeg kunne ønske meg. Var mye eldre enn meg, men ikke like erfaren, og ville vel prøve ut en del av de tingene han aldri hadde prøvd før. Etter at det ble slutt, har jeg fortsatt mye mer lyst enn før dette, men nå med mannen min, og vi har kjempegod sex - egentlig bedre enn med elskeren hvis dere forstår hva jeg mener. Det eneste jeg savner er måten han snakket dirty til meg på, hvor deilig han fortalte meg at jeg var, hvor kåt han var på meg osv., spenningen og tenningen rett og slett. Vi hadde en utrolig kjemi. Kunne jeg bare få mannen min til å lage litt mer lyd og prate, så er faktisk alt perfekt hjemme - nå :-)
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Ser ikke vitsen med utroskap, synes dere er falske og egoistiske.
Gjest el Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Kvinne: Jeg var utro med en mann som var yngre enn meg, godt utstyrt bedre enn mannen, tenninga var vel mer utseendemessig og spenningen det å gjøre noe ulovlig. Jeg har også blitt bedratt med noen som var aldeles styggere og nesten 3 ganger eldre enn meg.....det har vært utrolig vanskelig å komme over det.
Gjest libbi Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 2) Til deg som har blitt bedratt: Var/er/ville det vært enklere å tilgi utroskapet dersom du visste at du var bedre enn elskeren på punktene nevnt over, og isåfall, hvor viktig er det for deg? Oppgi gjerne kjønn når du svarer, for å se om det er forskjell på kvinner og menn angående dette. Kvinne Eksen min var utro, jeg klarte aldri å tilgi det han hadde gjort. Ville heller aldri vite om jeg var bedre elsker eller ikke, tenkte aldri på å spørre om det, så ikke viktig i det hele tatt.
Gjest cheatingman Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Har sex med elskerinnen fordi det er spennende og mer intenst. Hun har også samboer og gjør det nok på grunn av de samme grunnene. Utseendemessig er hun stikk motsatt av min samboer, der min samboer har store bryster og en velformet kropp har elskerinnen en slank småpuppet figur. De er ganske like godt utstyrt mentalt, ligger nok over meg begge to. Har hatt et forhold til elskerinnnen i 1 år, og vi liker hverandre svært godt men foretrekker det trygge hvis vi må ta valg. Hvorfor hun foretrekker meg er litt uforståelig, jeg er mindre av vekst enn hennes mann, jeg har mindre kuk enn hennes mann og har mindre utdannelse.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Har sex med elskerinnen fordi det er spennende og mer intenst. Hun har også samboer og gjør det nok på grunn av de samme grunnene. Utseendemessig er hun stikk motsatt av min samboer, der min samboer har store bryster og en velformet kropp har elskerinnen en slank småpuppet figur. De er ganske like godt utstyrt mentalt, ligger nok over meg begge to. Har hatt et forhold til elskerinnnen i 1 år, og vi liker hverandre svært godt men foretrekker det trygge hvis vi må ta valg. Hvorfor hun foretrekker meg er litt uforståelig, jeg er mindre av vekst enn hennes mann, jeg har mindre kuk enn hennes mann og har mindre utdannelse. Jeg tror hun foretrekker deg fordi dere ikke er sinna på hverandre, pga av huslige ting, hverdagslige konflikter og sånt. Hvis du blir sa,boer med henne og mannen hennes blir elsker, så blir lystene og rollene snudd.
Gjest Cheatingman Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Jeg tror hun foretrekker deg fordi dere ikke er sinna på hverandre, pga av huslige ting, hverdagslige konflikter og sånt. Hvis du blir sa,boer med henne og mannen hennes blir elsker, så blir lystene og rollene snudd. Du er inne på noe, kanskje også allmenngyldig. Så hvorfor går så mange i den villfarelsen at lykken er samboerskap/giftemål. Er vi egenlig kulturelle romantikere drevet av samfunnets forventning. Og ikke minst er lysten styrt av spenningsmomenter avledet av utrygghet og uforutsigbarhet. Vel uforutsigbarhet er det vel kanskje ikke i mitt tilfelle. Min elskerinne og meg ble forutsigbar etter bare 1 måneds forhold...
Gjest Glør Skrevet 12. april 2009 #12 Skrevet 12. april 2009 2) Til deg som har blitt bedratt: Var/er/ville det vært enklere å tilgi utroskapet dersom du visste at du var bedre enn elskeren på punktene nevnt over, og isåfall, hvor viktig er det for deg? Tror det er menn som er mest opptatt av det, har stort sett bare hørt menn være opptatt av penisstørrelse og hvor god eks/elsker er i senga. Kvinner er mere opptatt av om eksen/elskerinnen er penere en henne.
Queen B Skrevet 12. april 2009 #13 Skrevet 12. april 2009 Tror det er menn som er mest opptatt av det, har stort sett bare hørt menn være opptatt av penisstørrelse og hvor god eks/elsker er i senga. Kvinner er mere opptatt av om eksen/elskerinnen er penere en henne. Signerer denne! Så sant som det er sagt!
Gjest binta Skrevet 12. april 2009 #14 Skrevet 12. april 2009 Signerer denne! Så sant som det er sagt! ikke helt enig dette da men....
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #15 Skrevet 12. april 2009 Om mannen min hadde vært utro mot meg ville det ødelagt hverdagen min, familielivet vårt, barna våres trygge rammer og liv som de kjenner det - om dama han hadde pult var styggere/penere enn meg eller flinkere i senga kunne brydd meg midt i ryggen. Det hadde blitt slutt uensett og det hadde skapt uendelig mye sorg i våre liv - for ikke å snakke om for to vakre, uskyldige småtasser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå