Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #1 Skrevet 14. juli 2003 Det var en eller annen Gjest som for ett par dager siden spurte etter ett bilde av sengetøyet i egyptisk bomull jeg kjøpte i NY- her kan du se ett bilde av det. Det heter Richelieu og er fra 2003 kolleksjonen. sengetøy i egyptisk bomull Flere bilder finnes på Yves Delomes hjemmesider Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #2 Skrevet 14. juli 2003 ser ut som noe som kunne passe i et dukkehus..
Midnattsol Skrevet 14. juli 2003 #5 Skrevet 14. juli 2003 Pent! Men tror sambo hadde ledd om jeg hadde lagt på et slikt sengetøy. Var andre fine sengetøy der som hadde passet bedre hos oss.
MarianneE Skrevet 14. juli 2003 #6 Skrevet 14. juli 2003 Var veldig pent, men for min del ble det for "Pent". For mye dill på det. Dessuten hadde jeg ikke turt og ha sex i det, ifrykt for og grise det litt til. Ikke at Mannen og jeg har grisetesex, men..... Pokker, dere skjønner hva jeg mener!!
tuji Skrevet 14. juli 2003 #7 Skrevet 14. juli 2003 Sikkert kjempefint i et soverom med lyse vegger og uten annet dill.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #9 Skrevet 14. juli 2003 Jeg synes det er nydelig, egyptisk bomull er også fantastisk deilig å sove i når det er varmt. Min seng er en himmelseng med 3.5 meter høye draperinger i musselin og er en skikkelig prinsesseseng- da passer det godt med slikt sengetøy- synes jeg hvertfall. Men Delorme har noe for alle- de fåes bla. på Steen & Strøm Interiør i Oslo og sikkert andre steder. Slike sett er flotte som bryllupsgaver. Minnie
starie Skrevet 14. juli 2003 #10 Skrevet 14. juli 2003 Jeg synes det er fint jeg. Minner litt om bestemor.
MarianneE Skrevet 14. juli 2003 #11 Skrevet 14. juli 2003 Jeg synes det er fint jeg. Minner litt om bestemor. Ja, fikk litt sånna assosoasjoner her jeg, og! Slapp av Minnie, vi kaller deg ikke ei gammal kjærring av den grunn......
Kreps Skrevet 14. juli 2003 #12 Skrevet 14. juli 2003 Jeg synes det er fint jeg. Minner litt om bestemor. Ja min betemor hadde digget dette sengetøyet.
starie Skrevet 14. juli 2003 #13 Skrevet 14. juli 2003 Jeg mente ikke noe stygt med det, jeg bare fikk en sånn god følelse og tenkte på bestemor. Jeg kunne godt hatt slikt sengetøy, men jeg tror ikke sambo hadde likt det.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #14 Skrevet 14. juli 2003 Slapp av Minnie, vi kaller deg ikke ei gammal kjærring av den grunn...... Settet det er bilde av er i såkalt "French Country" og er inspirert av 1800 tallets romantiske/Victorianske stil. Minnie
MarianneE Skrevet 14. juli 2003 #15 Skrevet 14. juli 2003 Settet det er bilde av er i såkalt "French Country" og er inspirert av 1800 tallets romantiske/Victorianske stil. Minnie Veldig pent, men om man skal ha det, så må ihvertfall rommet gjennomført i den stilen. Hadde passet godt i mammas seng. Den er over 100 år gammel.
Gjest Madley Skrevet 14. juli 2003 #16 Skrevet 14. juli 2003 Settet er pent å se på og sikkert kjempedigg å sove i! Men...Jeg hadde kommet til å stå ved strykebordet en halv dag før jeg var fornøyd...så da så...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #17 Skrevet 14. juli 2003 Jeg kjøpte også dette fra samme kolleksjon sengesett nummer to på Minnies handleliste Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #18 Skrevet 14. juli 2003 Settet er pent å se på og sikkert kjempedigg å sove i! Men...Jeg hadde kommet til å stå ved strykebordet en halv dag før jeg var fornøyd...så da så... Egyptisk bomull er fantastisk lett å stryke, å stryke ett stort dynetrekk, 8 putevar + laken tar faktisk ikke så lang tid. Minnie
Gjest Tristessa Skrevet 14. juli 2003 #19 Skrevet 14. juli 2003 Mmm... Jeg skulle gjerne hatt dette på sengen min: http://www.yvesdelorme.com/english/flashSi...ileupclose.html
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #20 Skrevet 14. juli 2003 Mmm... Jeg skulle gjerne hatt dette på sengen min:http://www.yvesdelorme.com/english/flashSite/bedding/etoileupclose.html Ja, det er kjempefint- men jeg valgte bort det for jeg har ett som er veldig likt. Men nydelig er det uansett. Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå