Gå til innhold

Til Gjest som spurte meg om sengetøy!

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det var en eller annen Gjest som for ett par dager siden spurte etter ett bilde av sengetøyet i egyptisk bomull jeg kjøpte i NY- her kan du se ett bilde av det. Det heter Richelieu og er fra 2003 kolleksjonen.

sengetøy i egyptisk bomull

Flere bilder finnes på Yves Delomes hjemmesider

Minnie

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ser ut som noe som kunne passe i et dukkehus.. ;)

Skrevet

Synes det var lekkert jeg........ :wink:

Skrevet

litt for klissete romantisk for min del.

Skrevet

Pent! Men tror sambo hadde ledd om jeg hadde lagt på et slikt sengetøy. :wink: Var andre fine sengetøy der som hadde passet bedre hos oss. :)

Skrevet

Var veldig pent, men for min del ble det for "Pent".

For mye dill på det.

Dessuten hadde jeg ikke turt og ha sex i det, ifrykt for og grise det litt til.

Ikke at Mannen og jeg har grisetesex, men..... :roll:

Pokker, dere skjønner hva jeg mener!! :ler:

Skrevet

Sikkert kjempefint i et soverom med lyse vegger og uten annet dill.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg synes det er nydelig, egyptisk bomull er også fantastisk deilig å sove i når det er varmt.

Min seng er en himmelseng med 3.5 meter høye draperinger i musselin og er en skikkelig prinsesseseng- da passer det godt med slikt sengetøy- synes jeg hvertfall. Men Delorme har noe for alle- de fåes bla. på Steen & Strøm Interiør i Oslo og sikkert andre steder. Slike sett er flotte som bryllupsgaver.

Minnie

Skrevet

Jeg synes det er fint jeg. Minner litt om bestemor.

Skrevet

Ja, fikk litt sånna assosoasjoner her jeg, og! Slapp av Minnie, vi kaller deg ikke ei gammal kjærring av den grunn...... :wink:

Skrevet

Ja min betemor hadde digget dette sengetøyet.

Skrevet

Jeg mente ikke noe stygt med det, jeg bare fikk en sånn god følelse og tenkte på bestemor. Jeg kunne godt hatt slikt sengetøy, men jeg tror ikke sambo hadde likt det.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Slapp av Minnie, vi kaller deg ikke ei gammal kjærring av den grunn...... :wink:

Settet det er bilde av er i såkalt "French Country" og er inspirert av 1800 tallets romantiske/Victorianske stil.

Minnie

Skrevet

Settet det er bilde av er i såkalt "French Country" og er inspirert av 1800 tallets romantiske/Victorianske stil.

Minnie

Veldig pent, men om man skal ha det, så må ihvertfall rommet gjennomført i den stilen.

Hadde passet godt i mammas seng. Den er over 100 år gammel.

Gjest Madley
Skrevet

Settet er pent å se på og sikkert kjempedigg å sove i!

Men...Jeg hadde kommet til å stå ved strykebordet en halv dag før jeg var fornøyd...så da så...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Settet er pent å se på og sikkert kjempedigg å sove i!  

Men...Jeg hadde kommet til å stå ved strykebordet en halv dag før jeg var fornøyd...så da så...

Egyptisk bomull er fantastisk lett å stryke, å stryke ett stort dynetrekk, 8 putevar + laken tar faktisk ikke så lang tid.

Minnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...