Gjest gutten Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Hei alle jenter/damer, jeg har et lite problem. mamma har bursdag om 2 dager, og jeg skulle egentlig ikke hjem i påska og hadde derfor ikke tenkt på gave til henne. Men nå skal jeg hjem alikavel og må ha gave, men aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe... Hjelp!!!!
11kr Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 En kokebok ? Mamma blir iallefall glad for dette
Picatchu Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Hva slags dame er hun da? Jeg pleier å kjøpe en god ansiktskrem til mamma, det blir hun alltid glad for, selvom hun absolutt ikke er en forfengelig person. Bare å spørre i et parfymeri om de har en god krem som er tilpasset kvinner i den alderen hun måtte være. Det pleier å være bankers Hvis hun liker å gå tur kan du kjøpe en trenings-overdel til henne. Koster ikke allverden.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Hei alle jenter/damer, jeg har et lite problem. mamma har bursdag om 2 dager, og jeg skulle egentlig ikke hjem i påska og hadde derfor ikke tenkt på gave til henne. Men nå skal jeg hjem alikavel og må ha gave, men aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe... Hjelp!!!! ikke pakke til mamm om du ikke skulle hjem,men nå må du kjøpefor du skal hjem? Fy deg.....pliktkjøp?
Bomull Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 (endret) Hva slags interesser har hun, og hvor gammel er hun? Endret 11. april 2009 av Sunshine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå