Gå til innhold

Purina Beneful

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er ett bra fôr til noen som helst hund, verken stor eller liten. Men for all del, det kan jo hende at det fungerer bra for bikkja di.

Skrevet
Nei, jeg synes ikke det er ett bra fôr til noen som helst hund, verken stor eller liten. Men for all del, det kan jo hende at det fungerer bra for bikkja di.

Ok..har ikke kjøpt noe nytt for,men trodde at Purina var ett bra for merke. Men det gjelder bare pro plan eller?

Har en 1 år gammel rottweiler, som må over på nytt for da Labb IKKE funker.

Og vet de selger beneful på dagligvare..da hadde jeg sluppet bytur i dag!!;)

Skrevet

Kan dere forresten begrunne dere litt om hvorfor nei/ja??

ts

Skrevet

Jeg ville ihvertfall ikke fôra på Beneful, Pro Plan derimot har jeg veeldig god erfaring med :) Kunne aldri tenkt meg til å fôre bikkja mi på noe som selges på Rema 1000, men det er meg da.

Skrevet

Rett og slett fordi jeg ikke mener det er bra nok. Jeg legger heller i litt ekstra penger for å få ett kvalitetsfôr fra veterinær/dyrebutikk. Men ingen hunder reagerer likt, så det kan jo hende at det vil være ett fantastisk fôr for akkurat din hund :)

Skrevet
Rett og slett fordi jeg ikke mener det er bra nok. Jeg legger heller i litt ekstra penger for å få ett kvalitetsfôr fra veterinær/dyrebutikk. Men ingen hunder reagerer likt, så det kan jo hende at det vil være ett fantastisk fôr for akkurat din hund :)

Penger i det???? HAHA

Beneful koster 100 kr for 3 kg.. tror det er dyrt nok liksom!!!

Men ellers takk for svar... Trodde det var ett ok merke siden det var fra Purina, og at det også ble solgt hos vet og dyreshop.. Men da vet jeg mer..

ts

Skrevet
Penger i det???? HAHA

Beneful koster 100 kr for 3 kg.. tror det er dyrt nok liksom!!!

Men ellers takk for svar... Trodde det var ett ok merke siden det var fra Purina, og at det også ble solgt hos vet og dyreshop.. Men da vet jeg mer..

ts

Har aldri sjekka prisen på dagligvarefôr, så aner ikke hva det koster. Men 100 kr for 3 kg møkkafôr (i mine øyne) var meget dyrt. Og folk påstår at de kjøper dagligvarefôr fordi det er billigere? Haha! Da sparer du på å kjøpe kvalitet til bikkja di ;)

Mange merker har varierende kvalitet inne produktene sine, sånn er det bare :) Er bare for å dekke over en større del av markedet og tjene mer penger.

Skrevet

Er det forresten slik at alle "dårlige" for er disse som ser "gode" ut, men former av grønnsaker og hjerter i alle farger?

Skrevet

Alle de dårlige finner du hvertfall på dagligvarebutikkene... Friskies, Beneful osv. Grunnen til at veldig mange hunder bare gulper nedpå denne maten med stor glede er fordi den blir ofte sprayet med en slags buljong slik at den skal lukte mest mulig for hunden.

Du sparer IKKE penger på å kjøpe dagligvarematen, da hunden din antakeligvis kommer til å spise mye mer av denne for å få i seg nok av det den trenger. Dyrebutikkmerker som Royal Canin, Pro Plan, Purina, Eukanuba, Iams (ingen personlig erfaring med Iams men vet de har kommet med hundemat også nå) og slike trenger de ikke like mye av, og min erfaring og de jeg kjenner sin erfaring er at dette er bedre for hud, pels, mettendehetsgrad, og avføring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...