Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #5 Skrevet 14. juli 2003 Etter min mening er det iallefall det... Om noen tror de kan lure seg unna med å ikke kalle det sex, i tilfelle de har vært utro nå, så må de tro om igjen :fy:
Gjest Madley Skrevet 14. juli 2003 #7 Skrevet 14. juli 2003 Alt som skjer for å oppnå orgasme/ seksuell nytelse hos partneren er sex...Oral, anal, masturbering etc etc...
Rapitap Skrevet 14. juli 2003 #8 Skrevet 14. juli 2003 Alt som skjer for å oppnå orgasme/ seksuell nytelse hos partneren er sex...Oral, anal, masturbering etc etc... ....mao kyssing?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #9 Skrevet 14. juli 2003 Det er jo en form for sex- men det blir likevel feil å si at du "har hatt sex" for det innebærer samleie. Minnie
Gjest Madley Skrevet 14. juli 2003 #11 Skrevet 14. juli 2003 ....mao kyssing? Ok...tok den...men får du orgasme av å kysse???? Lucky you i så fall... :D For øvrig...Minnie! Hva har lesbiske da?? har ikke de sex? de har så vidt meg bekjent ikke samleie. Dersom du betegner samleie med penetrering å sånn...
Rapitap Skrevet 14. juli 2003 #12 Skrevet 14. juli 2003 Ok...tok den...men får du orgasme av å kysse???? Lucky you i så fall... :D Nei, men seksuell nytelse.... =)
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2003 #14 Skrevet 16. juli 2003 Minnie - har man ikke sex hvis man ikke har samleie? Wow, da har jeg hatt mange orgasmer med elskeren min uten å ha sex......
Gjest Princess Skrevet 16. juli 2003 #15 Skrevet 16. juli 2003 Etter min mening er det iallefall det... Om noen tror de kan lure seg unna med å ikke kalle det sex' date=' i tilfelle de har vært utro nå, så må de tro om igjen :fy:[/quote'] Hvorfor er det alltid slik at noen tror du har vært utro... Jeg tenkte kun på min egen seksuelle debut som tydeligvis ble litt tidligere er før antatt...
Kate Skrevet 16. juli 2003 #16 Skrevet 16. juli 2003 Jeg tenkte kun på min egen seksuelle debut som tydeligvis ble litt tidligere er før antatt...
Sharissa Skrevet 16. juli 2003 #17 Skrevet 16. juli 2003 Enig med Minnie jeg, det er en form for sex, men hvis noen sier til meg at de har hatt sex, så regner jeg med det er samleie med penetrering de mener. Både lesbiske og homofile har jo sex de og, en form for sex. Jeg mener man har ikke debutert seksuelt hvis man har blitt fingra eller fått oralsex...da debuterte jeg i så fall lenge før enn det jeg alltid har ment jeg gjorde. Må endre litt jeg: man har jo debutert seksuelt, på en måte, men man er fortsatt like mye jomfru.
Gjest Poirot Skrevet 16. juli 2003 #19 Skrevet 16. juli 2003 Ulike definisjoner til ulik bruk for min del: Seksuell debut: Penetrering Voldtekt i hht loven : samleie eller annen tilsvarende handling Mellom to voksne: Alt som har med kjønnsorganer å gjøre, jfr Clinton
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå