Livets datter Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 *G*L*A*D*M*E*L*D*I*N*G* For de av dere som leste mitt innlegg om ferien som gikk i vasken, kan jeg opplyse om at jeg IDAG har bestilt tur til Hellas i september!! Gleder meg til allikevel å få en varm og avslappende uke på gresk jord! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Så flott! Veldig glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Ha en fin ferie, jeg ELSKER Hellas og har det alltid TOPP der :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juli 2003 Gleder meg som en liten unge som skal til lekebutikken og plukke ut en ny leke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Så godt å høre. Kos deg masse i Hellas! (Drar du alene? I så fall er du supertøff :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 15. juli 2003 Nei, ikke alene. Med søster'n, hennes samboer og min lille nevø (som eeeelsker å bade)! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. juli 2003 #7 Del Skrevet 15. juli 2003 Så bra. Håper du får en fantastisk ferie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå