Gå til innhold

Veet hårfjerningskrem for bikinilinjen, Duo Bikini!

Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Hei

Var på shopping i helga, og da så jeg at Veet har en hårfjerningskrem spesielt for bikinilinjen. Det var en ganske liten pakke som også inneholdt etterbehandling som skal smøres på etterpå.

Noen som har prøvd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes! Prøvde noe greier ifjor, ikke helt vellykket.

Dårlig erfaring med hårfjerningskrem, på enkelte pakker står det at det skal virke i x minutter og så er det bare å spyle det bort. Jeg må le - det har til dags dato ikke virket, så spatlen må brukes hver gang.

Aberet med hårfjerningskrem i bikinilinjen er at det må virke noen minutter før det kan fjernes og det resulterer i noen merkelig og ikke helt gode stillinger (ihvertfall for meg som vil fjerne hår på litt kronglete steder..)

Nei.. takke meg til varmvoks fra Veet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke har barbert meg på en stund av ulike grunner så hårene har blitt lenger enn de vanligvis pleier å være, så bruker jeg Veet Duo Bikini. Jeg er strålende fornøyd med den. Det jeg evt ikke får bort tar jeg med høvelen etterpå, og så går jeg i dusjen. Når jeg er ferdig i dusjen smører jeg meg inn med den etterbehandlingen som er med, og dermed får jeg ingen røde prikker eller kløe når hårene vokser ut igjen som jeg gjør med høvel.

Det som er minuset med sånne hårfjerningskremer er at det tar så langt tid i forhold til høvelen...

Men fra min side er det thumbs up hvis du gidder å ta deg tid!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd Bikini Duo fra Veet, ok er ganske fornøyd.

Gikk helt greit å fjerne hår langs bikinilinjen med denne hårfjerningskremen, og best av alt, ingen røde prikker som jeg får etter barbering. Måtte la kremen sitte på ca.10min før jeg fjernet den med spatelen, og håret fulgte med det. Tok en dusj og smørte på etterbehanslings krem. :)

Tok litt tid da, men verdt det nå på sommeren når en skal gå i bikini!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...