Gå til innhold

Penistråd igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet det har vært mange penistråder her, noen er så ufornøyde med str. på sin penis at de nesten får angst.

Jeg er en jente på 27 år, alle guttene jeg har hatt sex med har vært fra 12 cm til 18 cm, har aldri hatt problemer og altid har jeg storkost meg. Jeg gjør knipeøvelser hver dag, har altid gjort det automatisk, tenker ikke over det. Har aldri drømt om en penis som er over 20 cm lang, får vondt av tanken, men finner jeg meg en type som har en så stor penis, så er det vel bare å pøse på med glidekrem, str. betyr ingenting for meg, sex er sex, har aldri hørt noen klage, har aldri klaget selv. Skjønner ikke helt den angsten jeg, tror ikke det er så mange jenter som tenker på str. Kanskje min vennegjeng er litt rar, for vi har aldri diskutert str. til mennene våre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, selv godtar jeg fra 18 cm og oppover, og rimelig tykk i tillegg. Ellers er det nok bare å gå.

Skrevet

Ser du på penistrådene som er her, vil du se at noen kvinner er fantastisk opptatt av slikt... godt å høre at det er noen som deg der ute! :)

Skrevet

Nå må folk innse at det er like mange jenter som mener str har betydning som de som ikke bryr seg. Det jeg er mest lei av med disse penisinleggene er de damene som ROOOOOOPER ut at damer ikke bryr seg om str og at man bare kan knipe osv. For meg har str stor betydning. Jeg tenner på store pikker. Om jeg trenger dem er en annen side av saken.

Gutta får bare skjelve litt i buksene,men sannheten må de nok bare tåle å høre. Som en trøst så kommer det nok mange innlegg fra damer etter dette som kan trøste dere gutter om at str ikke betyr noen ting.

Gjest utlogget for anledningen
Skrevet

Jeg tror at det er de som er aller mest fanatiske i fht at penis må være sånn og slik som er de som gidder å svare i disse trådene... Vi andre ser vel ikke på det som noe spesielt tema eller issue og bryr oss vanligvis ikke om å svare i penistrådene. Jeg gjør i blant unntak, fordi jeg syns det er så utrolig synd at så mange idiotiske påstander får stå uimotsagt. Det er greit at det er noen av oss kvinner som foretrekker store peniser men må dere gni budskapet deres utover igjen og igjen? Tenker dere noen gang på hva dere gjør mot menn som er mindre utstyrt? Hva er poenget? Hva er målet? Å få en stor andel usikre menn som presterer dårlig i senga fordi de er så kompleksfylte?

Jeg kan med hånden på hjertet si at størrelsen på penis er totalt uinteressant når det kommer til valg av partner. Sex med den man er forelska i og glad i er deilig uansett størrelse. Og dette har jeg de aller fleste damer med meg på.

Skrevet

Hvorfor får ikke en kvinne kritisere en kroppsdel på mannen når menn har så mange preferanser når det kommer til kvinnekroppen? De risikerer jo på lik linje å gjøre kvinner usikre på seg selv. Jeg tviler på at menn tar sånn på vei pga disse trådenehvis de har litt selvtillit fra før. De fleste klarer vel å regne ut for seg selv at man blir ikke en god elsker automatisk selv om man har en stor pikk. Samtidig så er man heller ikke en dårlig elsker om man har en liten. Det er virkelig å undervurdere dama om man tror det er så enkelt. Skal jeg skaffe meg en dildo så velger jeg meg en stor. Møter jeg en mann så blir jeg ekstra glad om han har stor pikk. Veldig enkelt igrunnen.

Skrevet

Herregud hur grund går det an att vara? I det stora och hela så har inte storleken betydning. Alla kan ha sina preferancer. Man kan föredra stor, liten, tjock eller tunn. Men om en stor penis skulle välja bort en god älskare och samtalspartner som både är en förståelsesfull, trygg, godhjärtad och romantisk man, DÅ är man bra idiot. Men detta är ett demokrati och i ett demokrati är det plats för också idioter. Jag ville själv aldrig valt en partner utifrån endast ett kriterium. Nej tack, är nog mer kräsen än så. Tycker att dessa stor-kuk-är-det-viktigaste nog har ganska låga krav till sin utkårade. Kom igjen tjejer, det går an att ha lite grann självrespekt :)

Skrevet

Skjønner ikke hvordan str på penis kan være så ekstremt interessant for KG's brukere, og gjester. Nesten så jeg vurderer å bli overrasket når den neste, og sannsynligvis titusende, penistråden dukker opp.

Skrevet

Det er jo klart at de som er fanatiske i henhold til store størrelser har en grunn til det. Ikke moro for kvinner å føle seg vide og slappe. Da er det mye enklere å legge skylden på mannen. Det er i dag helt stuerent å gjøre narr av menn med liten pikk, mens man blir sett ned på om man ytrer noe av preferanser når det gjelder kvinnekroppen.

Så til alle usikre menn: Dersom dama dumper dere på grunn av at hun mener dere har for liten, så unngår dere en kule. Mest sannsynlig er hun svær og slapp selv, og for lat til å knipe. I tillegg oppdager dere jo hvor grunn hun egentlig er på et tidlig tidspunkt, slik at man kan komme seg unna. Dere kan få langt bedre enn disse overfladiske kvinnene. :)

Skrevet

Morsomt at et tema som ikke er av betydning får så mye oppmerksomhet :) Det er vel som med små eller store bryster. De fleste menn blir i ekstase over å se et stort brystparti på en kvinne men koser like godt med de speilegga han finner på kona hjemme.

Skrevet

Jenter som er så opptatt av størrelsen er nok jenter som har endel komplekser for sin egen kropp, har blitt såret over en komentar for at de har hatt små pupper, eller andre ting.

De fleste jentene er ikke opptatt av at str, for de fleste er det samspillet, nærheten og følelsene som teller. Ikke str..

Og jeg tror kanskje dere gutta som tar dere nær av at noen jenter her inne skriver hvor viktig det er med stor penis, er jenter dere faktisk ikke vil ende opp sammen med.

Og ja vi jenter kan bruke knipe muskelaturen vår, er den intakt så gir den stor glede med kun en finge også.

Jeg er også lei av slike penistråder

Skrevet
Jenter som er så opptatt av størrelsen er nok jenter som har endel komplekser for sin egen kropp, har blitt såret over en komentar for at de har hatt små pupper, eller andre ting.

De fleste jentene er ikke opptatt av at str, for de fleste er det samspillet, nærheten og følelsene som teller. Ikke str..

Og jeg tror kanskje dere gutta som tar dere nær av at noen jenter her inne skriver hvor viktig det er med stor penis, er jenter dere faktisk ikke vil ende opp sammen med.

Og ja vi jenter kan bruke knipe muskelaturen vår, er den intakt så gir den stor glede med kun en finge også.

Jeg er også lei av slike penistråder

Dette var dagens innlegg for meg! Jenter som liker stor pikk er dårlige jenter som ikke er verdt å satse på. Vi har antagelig komplekser for kroppen vår og forstår ikke viktigheten av følelser og nærhet :ler:

Det er vel omtrent like dumt som å påstå at gutter som liker trange fitter ikke er noe å samle på det da...? Herrejesus...skill mellom seksuelle preferanser og kjærlighet her da!

Folk tenner på ulike ting og det kommer ikke til å forandre seg med det første. Det sier ikke stort om personeligheten til en person eller hva de ser etter hos en kjæreste heller.

Skrevet
Dette var dagens innlegg for meg! Jenter som liker stor pikk er dårlige jenter som ikke er verdt å satse på. Vi har antagelig komplekser for kroppen vår og forstår ikke viktigheten av følelser og nærhet :ler:

Det er vel omtrent like dumt som å påstå at gutter som liker trange fitter ikke er noe å samle på det da...? Herrejesus...skill mellom seksuelle preferanser og kjærlighet her da!

Folk tenner på ulike ting og det kommer ikke til å forandre seg med det første. Det sier ikke stort om personeligheten til en person eller hva de ser etter hos en kjæreste heller.

Det er da ikke det Bambi sier? Hun sier at jenter som er så opptatt av størrelsen. Det er vel ingen som mener at det er dårlig å like store, men det er mange som setter spørsmålstegn ved de som påstår at de hadde dumpet en kjæreste på grunn av at han var for liten. Det blir vel det samme som menn som dumper damer med for små pupper... Det er da helt i orden at noen har preferanser i retning store pupper/peniser eller annet, men at det skal være overordnet og at man for eksempel ikke kan ha bra sex om ikke penis er stor blir noe annet i mine øyne.

Gjest ser ikke størrelsen
Skrevet

Når jeg leser tråden om penisstørrelser, er jeg veldig glad for to ting...

Jeg har dårlig øyemål, og jeg har ikke med meg målebånd i senga.

Jeg aner ikke størrelsen på noen av de jeg har hatt sex med, ikke at det har vært så mange, men jeg vet ikke engang størrelsen til han jeg har hatt sex med de siste 17 årene.

Den ene jeg var sammen med var veldig påpasselig med å fortelle meg på forhånd at han hadde veldig stor penis, men at han skulle være forsiktig så det ikke ble vondt. Når det kom til stykket, merket jeg ikke noen forskjell i det hele tatt fra de andre jeg hadde hatt samleie med... jeg tror han ble litt skuffet da...

Skrevet

En jeg kjenner var sammen med ei som var altfor trang. Han uttalte at om hun hadde vært min første ville jeg trodd at jeg hadde en kjempepikk! Det handler jo litt om at ikke alle passer sammen fysisk også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...