rødstrupe Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 (endret) Hei. Jeg er en gutt på 24 år som har vært i forhold i 5 mnd nå. I påska har jeg ikke sett dama, pga min jobb i en by og hennes i en annen. Har nå kjøpt 2 smykker i gull, med hver vår forbokstav(godkjent som fine av ei venninne, som jeg tenkte å overraske henne med. Tanken er selvfølgelig at jeg går med hennes forbokstav og omvendt. Men, jeg fortalte dette til gutta nå, og de sa at det kom til å slå tilbake på meg, fordi damer ikke liker så klisje-aktige ting som vi tror de gjør. Hva tror dere? Endret 10. april 2009 av rødstrupe
Gjest *Mim* Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Jeg vet ikke hva dama di liker. Men hadde du kjøpt dette til meg, hadde jeg syns det var veldig søtt.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Det kommer jo helt an på dama di, og det er vel du som kjenner henne best og vet hva hun liker. For min del hadde det blitt litt for mye kanskje, men det er bare meg og min smak. Uansett, siden du allerede har kjøpt det burde jo du bare gi det til henne og håpe på en bra respons
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Selvfølgelig spørs det på dama, men personlig hadde ihvertfall jeg syntes det var utrolig nydelig. Utenom det er det jo trodd alt tanken som teller Lykke til.
Gjest Smaragd Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Jeg hadde blitt veldig glad! Mest fordi du da hadde tenkt på meg og savnet meg! Men nå er jo jeg en håpløs romantiker da.... Lykke til, det går nok helt fint! * * *
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Jeg synes det er en veldig fin tanke. Tror reaksjonen kommer litt an på om hun er forelsket i deg eller ikke. Er hun forelsket blir hun garantert glad! Hvis hun ikke er skikkelig antiromantiker.
Rosalie Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Veldig koselig og rpmantisk, men det hadde ikke vært et type smykke jeg hadde gått med.
Gjest lege Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 TS må huske på at damer ofte er klisjer og ikke har egen personlighet, ergo de vil falle for klisjer.
GlaJenta88 Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Som de andre skriver, så kommer det an på dama di. Jeg husker at jeg også fikk ting av min nåværende samboer i starten som jeg synes var litt for mye. Likevel så ble jeg jo kjempeglad for at han faktisk tenkte på meg sånn i hverdagen, og at han ville gi meg noe selv "uten grunn". Så selv om jeg selv ikke ville ha valgt de smykkene han kjøpte da, så gikk jeg med dem hver eneste dag for det. De minte meg om hvor glad han er i meg, og hva han faktisk hadde gjort for meg. I bunn og grunn så elsker damer kreativitet fra sine bedre halvdeler. Jo mindre klisjé, og desto mer deg er bedre på generelt grunnlag. Dette betyr ikke at hun ikke kommer til å bli veldig glad for gaven, og jeg tror neppe det kommer til å "slå tilbake på deg". Er dette et smykke som hun hadde synes var fint, selv om det ikke hadde noen bokstav på det da? Hvis det var formet som et lite hjerte eller en note elns? I så fall tror jeg du definitivt har truffet rett. Hvis hun heller mer mot litt større og "hardere" smykker, og stilen er litt "røffere" er jo det litt annerledes. Uansett så tror jeg hun kommer til å bli glad for det! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Kan jeg få spørre hvor gammel damen din er? Jeg hadde nok blitt veldig glad for et slikt smykke da jeg var rundt 20. Men nå er jeg 25, og syns det høres litt barnslig ut. Men har modnet endel på kort tid, så føler meg ofte litt gammel for alderen til tider...
Gjest Tokidoki Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Veldig koselig tanke, men jeg hadde nok ikke brukt smykke så ofte. Jeg hadde uansett blitt veldig glad
Gjest kvinne25 Skrevet 11. april 2009 #12 Skrevet 11. april 2009 hun blir garantert glad for det, men for min del er det alt for fjortis aktig... men det er jo bare meg lykke til
rødstrupe Skrevet 11. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2009 Hun er 20 år. Smykkene kosta 1800 tilsammen, og bokstavene er i veldig fin utforming, og den unge kvinnen bak disken forsikret meg om at det var veldig "gulligt", som hun så fint uttrykte det på svensk. Hun får gaven på mandag, så får vi se hvordan det går. Begge er kjempeforelsket, og har det veldig veldig bra sammen, så hvis en god tanke som dette er ødelegger noe så er det vel ikke verdt å satse på i lengden uansett:)
annamaria8 Skrevet 11. april 2009 #14 Skrevet 11. april 2009 Hun får gaven på mandag, så får vi se hvordan det går. Begge er kjempeforelsket, og har det veldig veldig bra sammen, så hvis en god tanke som dette er ødelegger noe så er det vel ikke verdt å satse på i lengden uansett:) Det var en rar innstilling. Jeg er sikker på at jenta di blir kjempeglad for gaven! At vi jenter ikke liker hollywood-klisjeer er noe vi sier i diskusjoner hvor vi vil være korrekte, og ikke forstås som tradisjonelle og jentete. Vi håper likevel på litt ekte, god gammaldags romantikk med stearinlys, røde roser og parfyme eller smykker innpakka i små, elegante esker. Bare fordi vi har lyst til å oppleve filmens verden en sjelden gang vi også.
Ritz Skrevet 11. april 2009 #15 Skrevet 11. april 2009 Det er nok mye mulig at en 20 år gammel jente vil syns dette er helt topp og veldig romantisk:)
Gjest galh Skrevet 11. april 2009 #16 Skrevet 11. april 2009 jeg hadde synes det var kjemperomantisk og søtt - men hadde bare gått med det når jeg skulle treffe kjæresten:P selv synes jeg det er ganske harry, samme med sånne halve hjerter - men venninnen kjenner henne jo godt og sa det var fint. uansett blir hun jo veldig glad:=)
Tiara90 Skrevet 11. april 2009 #17 Skrevet 11. april 2009 Det kommer, som de andre her sier, selvsagt ann på kjæresten din. Men jeg tror nok hun blir glad uansett jeg Jeg fikk et sølvsmykke i hjerte med hans forbokstav av kjæresten min for et par år siden. Og han hadde andre delen av hjertet med min bokstav. Kjempe søtt synes nå jeg! Det er klisje, men det er vel en grunn til at det blir det?
Gjest *smak* Skrevet 11. april 2009 #18 Skrevet 11. april 2009 Kjemperomantisk! Bare det at du har tenkt på henne og ordnet alt er sjarmerende synes jeg.
Filur Skrevet 11. april 2009 #19 Skrevet 11. april 2009 Hvis han hadde kommet med et smykke som var akkurat min stil hadde jeg blitt ekstatisk. Det er en vanskelig oppgave for jeg er veldig sær. Det hadde bevist at han virkelig lyttet og observerte. Dét synes jeg er romantisk. Om jeg hadde fått et helt greit smykke (da tenker jeg ikke på pris, men på smak) så hadde jeg satt pris på tanken og gått med det når jeg var sammen med han. Jeg har bedt kjærester å la være å kjøpe sånt til meg, for de treffer ikke uansett. Er nok mer materialist enn romantiker..
rødstrupe Skrevet 11. april 2009 Forfatter #20 Skrevet 11. april 2009 Ho har tidligere fortalt meg at hun skulle ønske vi hadde sånn 2-delte smykker, så hun hadde noe å ha på seg som gjorde at jeg kunne være sammen med henne på en måte, samme hvor hun er hen. Det må vel være et tegn på at dette blir tatt imot positivt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå