Gå til innhold

Lokale med hage til 50+ pers?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fregnen_*
Skrevet

Jeg og min kjære har lyst til å gjøre bryllupsfesten vår litt mer uformell, og ønsker å lage til en grillfest fremfor en vanlig middag. Dette hadde vært supert å gjøre i egen hage, men det er ikke plass til alle gjestene dersom det skulle bli dårlig vær. Vi tenker oss en dato i juli/august foreløpig, men ingenting er helt bestemt. Derfor lurer jeg på om noen vet om et lokale i Oslo hvor det er plass til 50+ gjester innendørs, og som har en fin uteplass hvor man kan grille osv. også? Har googlet for harde livet, men ikke funnet helt det rette ennå :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Brud2010
Skrevet
Jeg og min kjære har lyst til å gjøre bryllupsfesten vår litt mer uformell, og ønsker å lage til en grillfest fremfor en vanlig middag. Dette hadde vært supert å gjøre i egen hage, men det er ikke plass til alle gjestene dersom det skulle bli dårlig vær. Vi tenker oss en dato i juli/august foreløpig, men ingenting er helt bestemt. Derfor lurer jeg på om noen vet om et lokale i Oslo hvor det er plass til 50+ gjester innendørs, og som har en fin uteplass hvor man kan grille osv. også? Har googlet for harde livet, men ikke funnet helt det rette ennå :)

Disen gård på Grefsen i Oslo har plass til 55 personer, og har stooor hage med griller og utemøblement! Koster rundt 5000 kroner å leie en hel helg! Lykke til!

Skrevet

Grillfest? Hva slags bryllup er dette når dere skal være ute i en hage og grille? Dette høres ut som en skikklig harryfest.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Grillfest? Hva slags bryllup er dette når dere skal være ute i en hage og grille? Dette høres ut som en skikklig harryfest.

Det er faktisk mange brudepar som velger å ha grillbuffet til bryllupsmiddag, det blir mer og mer vanlig i sommerbryllup. Hvis man ikke ønsker et veldig stivt bryllup, er jo det en flott løsning. Syns ikke det er harry i det hele tatt.

Skrevet

og for å legge til at det kanskje ikke er snakk om grillpølser og lompe til alle voksne, men man får faktisk ganske så delikate grillmenyer til bryllup!

Hadde vi fått garantert solskinn på dagen vår hadde vi glatt gått for grillmeny, jeg har sett mange nydelig forslag med blandt annet sjømat og kjøtt..namme namme!

Skrevet

Lambertseter gård har også stor fin hage. Vi skal ha bryllupet vårt der :)

Stort gammelt hvitt hus med masse sjel og personlighet.

Man kan leie huset hele helgen. Passer oss supert, og ikke for dyrt.

De har plass til 50-80 inne dersom været ikke holder. Verdt å sjekke ut! :)

Skrevet

Takk for tips! Vet du om noen nettside til denne man kan ta en titt på, eller må man ringe og avtale en titt? Evt. om du vil sende en pm med basic info (priser osv.) :)

Skrevet (endret)

Jeg har vært i bryllup der og det var kjempeflott midt på sommeren :jepp: Vi var heldige med været, så både vielse og fotografering foregitt utendørs :)

Endret av Sunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...