Gå til innhold

rett på badet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våtservietter er et hett tips ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres bare så utrolig kjipt ut å ha håndlær, kluter og våtservietter liggende for å tørke bort "kliss". Jeg er enig i at det er praktisk, men likevel så utrolig kjerring!!

Herregud man vasker da sengetøyet innimellom?

Skrevet

Ser ikke problemet. Selv går jeg alltid på do kort tid etter sex, for å tisse, slik at jeg minsker faren for urinveisinfeksjon.

Men - prat med han du. Så finner du nok ut av det. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

du får sette deg ned med han å se på sex og singel liv episoden der akkurat det du forteller om skjer..helt bokstavlig faktisk.....................................

hmhmhmhmhmhmhmhmh

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei. Det er meg igjen! Uansett om jeg hadde alt klart og var til og med klar å spørre ham hvorfor han gjør det :kjefte: .... F...f.... det ble en kjapp en :) Hadde ikke tid til noe jeg, og han løpte til badet igjen.... Tror at jeg gir opp snart :tristbla:

Gjest GjestXY
Skrevet
Hei. Det er meg igjen! Uansett om jeg hadde alt klart og var til og med klar å spørre ham hvorfor han gjør det :kjefte: .... F...f.... det ble en kjapp en :) Hadde ikke tid til noe jeg, og han løpte til badet igjen.... Tror at jeg gir opp snart :tristbla:

Hva med å snakke med ham om det FØR dere hopper i høyet...?

Skrevet

Nei, vi ligger som oftest og koser til vi sovner.

Skrevet

Vi pleier å ta en t-skjorte eller noe lignende (hvis vi ikke har håndkle i nærheten) og tørke både meg og ham, så blir vi gjerne i sengen, lenge. Men å ligge i klisset hadde jeg ikke orket, blir litt for sølete.

Det hender jeg går på badet for å tisse og tørke meg ordentlig, men pleier da å krabbe opp igjen i sengen.

At han bryr seg litt om sengetøyet, synes jeg egentlig er positivt. Jeg har heller ikke lyst til å sove i rester av gammel sperm.

Skrevet

Vi går rett på badet begge to vi. Jeg tisser og så tørker vi av oss begge to med dopapir.

Ingen av oss liker kliss i senga etterpå.

Skrevet
Det høres bare så utrolig kjipt ut å ha håndlær, kluter og våtservietter liggende for å tørke bort "kliss". Jeg er enig i at det er praktisk, men likevel så utrolig kjerring!!

Herregud man vasker da sengetøyet innimellom?

Det er jo ikke deilig alt det som renner ut av kvinnen etter sex. De fleste vasker ikke sengetøyet hver dag, og det å ha en pakke våtservietter eller et håndkle liggende ved sengen, er da ikke så problematisk?

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Vi går ikkje frå senga uten at vi ikkje har eit håndkle liggande ved senga, og må hente eitt. Den som har minst kliss på seg, henter eit håndkle sånn at vi kan tørke oss. Men ingen av oss som har behov for å springe å vaske seg. Men mindre det er ein kjappis om morgonen då ;-)

Signerer denne, sånn har vi det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...