Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hei. Har en kjæreste som bokstavelig talt løper til badet etter at vi er ferdig med "saken". Vet ikke om han føler seg urenslig eller hva men det likker ikke jeg. Vi bruker ikke kondom og da blir det litt "lekkasje" hos begge to. Så da må jeg løpe i et annet rom for å tørke meg mens han vasker seg så grundig at jeg begynner å lure på om det er noe som han misliker. Jeg vil helst være i senga for å kose meg etterpå... Har dere opplevd dette noen ganger. Løper parteneren din og vaske seg??? Kjedelig er det...det lover jeg
Gjest Wacmoc Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Hva med å f.eks spørre han hvorfor han gjør dette? Jeg elsker å kose med typen etter sex, men jeg går først på do ettersom at jeg alltid må tisse etter sex, og så ikke det skal bli så jævla mye søl. Kommer da evt tilbake å koser Syntes du skal spørre han jeg..
Gjest Christabelle Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Jeg tror ikke du skal ta det personlig. Det er ikke alle som liker å ligge i "kliss".
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Hei. Har en kjæreste som bokstavelig talt løper til badet etter at vi er ferdig med "saken". Vet ikke om han føler seg urenslig eller hva men det likker ikke jeg. Vi bruker ikke kondom og da blir det litt "lekkasje" hos begge to. Så da må jeg løpe i et annet rom for å tørke meg mens han vasker seg så grundig at jeg begynner å lure på om det er noe som han misliker. Jeg vil helst være i senga for å kose meg etterpå... Har dere opplevd dette noen ganger. Løper parteneren din og vaske seg??? Kjedelig er det...det lover jeg Jeg går rett på badet, av frykt for å klisse til sengetøyet. Alternativer som hadde fungert er klut, avslikking, tørkepapir, akseptere kliss- jeg tror jeg skal snakke med dama om det. Vi har bare vært sammen i 3 mnd, så vi har ikke fått snakket om alt.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Kan man egentlig være en god elsker når man ikke tåler kliss? Jeg tviler!!!!
Gjest Shelob Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Kan man egentlig være en god elsker når man ikke tåler kliss? Jeg tviler!!!! Helt enig! Sex er kliss og kliss er digg!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Kan man egentlig være en god elsker når man ikke tåler kliss? Jeg tviler!!!! Jeg tåler kliss, men når det er dama sitt sengetøy, så .....
Gjest Teodhora Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Jeg tåler kliss, men når det er dama sitt sengetøy, så ..... Heter du Niles i serien "Frasier", du? En mann er en mann og en elsker en en elsker. Kvinner vil ikke ha praktiske menn som tenker på sengetøyet under sex.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Heter du Niles i serien "Frasier", du? En mann er en mann og en elsker en en elsker. Kvinner vil ikke ha praktiske menn som tenker på sengetøyet under sex. Jeg er fornøyd med å tjene min prinsesse, så jeg trenger ikke andre kvinner. Du skulle bare visst hvor mange prinsesser som står i med tjenerskapet, livvakter etc.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Det er jo damene som blir liggende med den absolutt største mengden kliss, da. Jeg kan finne på å ikke tørke vekk etterpå, men det er i overkant vått for det er så mye. At en man må vaske seg så veldig etterpå, ville jeg funnet mer utav. Kvinner og menn som ikke takler sæd på sengetøyet synes jeg er nevrotiske.
MRN Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Minner igjen på at jeg har ytterst lite erfaring når det kommer til sex. Første og eneste gangen for min del, så løp jeg ikke på badet. Med kondom, i fylla, hos henne. Ikke så mye å løpe til badet, egentlig. Hun gikk derimot på badet. Jeg har "fått lov" å hære når bestekameraten min pule (med de resultater at jeg ikke er like god venn med de i dag, og det har vært endel krangler i ettertid), og jeg vet at dama alltid må på do og tisse ut etter at de har hatt sex. Kosing etter sex står nok høyt hos den jenta (dama til bestekameraten min), som med alle andre jenter. Så jeg tror nok det at de fleste jenter tar seg en tur ut og tisser ut, kanskje ev. vasker seg litt, hva vet jeg, før jentene setter til med koseøkten sin. Det er nok de som trenger den. De fleste gutter vil nok snu seg og sovne. (Det gjorde ikke jeg, ikke før etter lang tid. I mitt "eneste" tilfelle, så var kosen koselig, og jeg satte pris på det.)
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #12 Skrevet 11. april 2009 Her skirver jeg videre om min "kliss-saken". Typen kommer i kveld og jeg kjøper kondomer for å teste ham Ærlig talt så bryr jeg ikke meg om kliss, hvis det er fra ham, fra oss så det greit, det er bare et produkt av vår kjærlighet. Og sengetøy kan alltid byttes og det tar ikke mer enn 2 min. Jeg vil bare kose meg og det blir ikke kos når han løper fra meg. Når han kommer tilbake er jeg såpass irritert at jeg vil bare snu meg for å sove. Informerer dere videre om "kliss-saken".
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #13 Skrevet 11. april 2009 Jeg hadde daua om typen begynnte å mumle noe om sengetøy også springe ut på badet for å vaske seg etterpå.
Gjest Gjest_Jente 28_* Skrevet 11. april 2009 #14 Skrevet 11. april 2009 Blir det utrolig mye kliss da dere? For noen som skriver, virker det ut som man får en slags "vannseng". Jeg går ikke på badet etter sex med mindre jeg må på do. Synes det ødelegger litt av den fine stemningen vi nettopp hadde Hvorfor ikke ha et hånkle eller noe ved sengen?
MonicaØH Skrevet 11. april 2009 #15 Skrevet 11. april 2009 Kjæresten min og jeg har en dorull i nærheten, så jeg tørker meg der nede, og han tørker det søle han får på seg. Vi ligger ikke helt inntil hverandre etterpå, fordi det blir varmt og klamt. Men vi ligger og stryker på hverandre osv. Jeg går på do om jeg må tisse(som regel hver gang etter sex, får lett blærekatarr) Spør han om hvorfor, for jeg syns det er litt rart. Om det hadde vært du selv som gikk på badet, hadde jeg skjønt det litt bedre.
Picatchu Skrevet 11. april 2009 #16 Skrevet 11. april 2009 Jeg syns ikke det er så rart å gå på badet en tur etterpå hvis det er mye kliss..sambo gjør det samme. Har aldri tenkt over at det er rart... :klø: Men jeg ser at det kan oppfattes som litt underlig hvis du blir liggende og prøve å kose, og han hiver deg rundt og løper til badet med panikk i blikket
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #17 Skrevet 11. april 2009 jeg liker å kose etterpå . hadde synest det var veldig dumt hvis fyren hadde løpt på badet eller sovnet eller noe slikt ... men jeg må innrømme det at det er litt dumt å ligge på et laken som er litt klissete.. men shit au : ) jeg må som oftest tisse etter sex, men løper fort tilbake for å få kos !
#Angel# Skrevet 11. april 2009 #18 Skrevet 11. april 2009 Vi går ikkje frå senga uten at vi ikkje har eit håndkle liggande ved senga, og må hente eitt. Den som har minst kliss på seg, henter eit håndkle sånn at vi kan tørke oss. Men ingen av oss som har behov for å springe å vaske seg. Men mindre det er ein kjappis om morgonen då ;-)
Gjest Smaragd Skrevet 11. april 2009 #19 Skrevet 11. april 2009 Vi har vaskekluter liggende i nattbordet. Når vi er "ferdige" tar vi fram hver sin.... han tørker seg og "sin, mens jeg kan ofte finne på å sovne med min klut på plass om jeg ikke gidder gå på badet før jeg sovner... Vi syns dette er beste løsningen uten å grise til sengetøy hele tiden. Papir blir bare ekkelt, da det lett setter seg fast biter. Klutene går jo rett i vask, og det er deilig å bare kunne ligge å kose etterpå uten å vere redd for sengetøyet
Gjest Christabelle Skrevet 11. april 2009 #20 Skrevet 11. april 2009 Kan man egentlig være en god elsker når man ikke tåler kliss? Jeg tviler!!!! Her er det altså snakk om etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå