Gå til innhold

Verdens værste forlover?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hakeslepp:

Jeg hadde skutt ham.

To ganger.

Minst.

Men han gjorde det ikke med vilje i alle fall.

Verdens mest uheldige forlover?

Skrevet
:hakeslepp:

Jeg hadde skutt ham.

To ganger.

Minst.

Men han gjorde det ikke med vilje i alle fall.

Verdens mest uheldige forlover?

Neimen kjære! Han var jo uheldig og skled stakkars, som du sier selv var det jo ikke med vilje. Synes nesten mer synd på fyren enn på bruden, tenk så dum han må ha følt seg.

Gjest Faerie
Skrevet

:hoho: Det er iallfall et bryllup man ikke glemmer. :fnise:

Men stakkars mann..

Skrevet

Virker sikkert idyllisk å ha sermonien rett ved et basseng/fontene, men burde man ikke være litt førevar også, og tenke ut konsekvensene på et eventuelt uhell? Jaja, forhåpentligvis er dette noe de kan le av en gang i fremtiden:P

Gjest hopeful
Skrevet

:dåne: :hakeslepp:

stakkars!!! Men så morsomt :fnise:

Et bryllup man husker da!!

Skrevet

Jeg tenker litt sånn at det var deres egen skyld når de står så nærme bassenget, men hva gjør man egentlig etterpå...tørker de kjolen eller sitter hun i pysj? hehe huff skulle dette skjedd med meg så tror jeg jeg hadde gråtet en liten skvett i forvilelse...men man har jo uansett kaka da...tror jeg skulle spist et stort stykke av den etterpå for å slukne sorgene med en real sukkerdose! :fnise:

Skrevet
men man har jo uansett kaka da...tror jeg skulle spist et stort stykke av den etterpå for å slukne sorgene med en real sukkerdose! :fnise:

:ler:

Er det ikke tradisjon i USA at mann og kone skal mate hverandre med den første biten fra bryllupskaka, også er det noen som har det moro med å kline det i ansiktet på hverandre? Tror kanskje forloveren hadde fått seg ett godt stykke klint utover han også etter dette...

Huff, får hvertfall håpe hun er den typen brud som kan le av det, og ikke klage over at hele dagen gikk i vasken (eller sku jeg sagt bassenget... :fnise: )...

Skrevet

Haha næmmen uff da.

De får nå ett bryllup som folk vil huske iallefall. Håper de kan le av det selv en dag

Skrevet

:skratte: ja denna har eg sett før!!

Men håper at dem hadde et sånn amerikanst bryllup kor faktiskt bruden har 2 kjoler...altså en til vielsen, og så en lettere en til festen....

stakkars fyren da, blir sikkert aldri noe mer forlover jobb på hann :fnise:

Skrevet

Huff, stakkar!

Brudgommen skulle også ha hoppet uti og så kunne de fortsatt seremonien der, he he. Er den ene våt så får den andre bli det også!

Skrevet

Hehe. Håper bruden tok det med et smil. Jeg tror jeg hadde blitt ganske fortvila over å måtte gifte meg gjennomvåt. Og stakkars mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...