Gjest Løve66 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hvordan får jeg lagret endringer skrevet inn i et pdf-dokument? Trenger jeg et spesielt program for å åpne fila i for deretter å lagre på nytt? (får i hvert fall ikke lagret det dokumentet jeg har nå med utførte endringer)
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Hvordan får jeg lagret endringer skrevet inn i et pdf-dokument? Trenger jeg et spesielt program for å åpne fila i for deretter å lagre på nytt? (får i hvert fall ikke lagret det dokumentet jeg har nå med utførte endringer) Du trenger et program som kan lagre pdf... Hvis du bruker Adobe (Acrobat) Reader, så er den altså nettopp det: Reader. Den kan bare lese pdf-filer. Hvis du heller går til anskaffelse av Adobe Acrobar Pro, så har du et program som også kan lagre pdf. Et alternativ som er gratis er å laste ned f.eks. cutePDF. Da vil du kunne "skrive ut" til pdf - alternativt om du har Office 2007 så kan du der lagre direkte som pdf (forutsatt at du har installert pdf-tillegget).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå