Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Har oppgradert til nye MSN. Men får den ikke til å virke. Hva er feil? Vet om flere av mine venner som også klager på det.
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Har oppgradert til nye MSN. Men får den ikke til å virke. Hva er feil? Vet om flere av mine venner som også klager på det. Ikke så lett å hjelpe deg med dette her når jeg ikke vet noen ting om saken. "oppgradert til nye MSN" * Windows Live messengers nyeste versjon? "får den ikke til å virke" * fikk du lastet ned programmet? * fikk du installert skikkelig? * får du åpnet programmet men ikke logget deg på? * får du logget på, men ikke ser noen av vennene dine osv? * får du noe feilmelding? "flere av vennene mine klager også" * har de akkurat samme problem som deg? * eller har de andre problemer?
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Har oppgradert til nye MSN. Men får den ikke til å virke. Hva er feil? Vet om flere av mine venner som også klager på det. Jeg har akkurat samme problem! Det er så irriterendes!-.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå