*M* Skrevet 14. juli 2003 #1 Skrevet 14. juli 2003 Jeg har aldri sendt inn en eneste melding til disse programmene fordi jeg ikke har behov for å sosialisere over SMS. Har ikke nick eller bruker noen av de tjenestene de tilbyr. Gjør noen av dere dette? Programmer som Mess-TV og Svisj (og senest NRK2 med alle disse sol programmene) har jo blitt store hiter! Er virkelig markedet så enormt stort her i Norge?
Livets datter Skrevet 14. juli 2003 #2 Skrevet 14. juli 2003 Søppel-TV spør du meg. Ble sittende og se på her om dagen for å prøve å skjønne hvorfor ungdom bruker hundrevis av kroner på sånn type chat. Jeg ble bare flau på vegne av "programlederne". Unnskyld uttrykket, men makan til møkk skal du lete lenge etter!!
Kreps Skrevet 14. juli 2003 #3 Skrevet 14. juli 2003 Dette er vel noe av de dårligste som blir vist på norsk tv, fjortis programledere som bare sitter og fniser. Nei dette bruker jeg ikke penger på.
Morgan Skrevet 14. juli 2003 #4 Skrevet 14. juli 2003 Vel,det er et lite steg på veien mot mer fjernsyn her i Norge da.Man har enda ikke skjønt at folk ønsker et tilbud også om natten,det er tross alt ganske mange på jobb om natten i Norge,og da er produksjon av sånne SMS-program VELDIG billig! De håver inn masse penger på de programmene,fordi folk ikke har annet å se på nattestid.Da blir det til at du dras litt med og engasjerer deg. Var en liten periode jeg tastet inn en sjelden gang,men gikk lei hele greia.For dyrt og kjedelig. Men det er så dumt,når de til og med på parabolen ikke klarer vise annet enn søppel og tull på natten,så er det jo et greit alternativ,sant? Jeg syns Mess-TV er gøyest,de løper inn og ut for å tisse,brødsmuler i munnen og generelt talentløst opplegg...jeg ler meg ihjel av hele greien! HEHEHE Kjempebra!
RoadQueen Skrevet 14. juli 2003 #5 Skrevet 14. juli 2003 Nei - dette kaster jeg ikke bort penger på, har mer givende hobbier enn SMS-chat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå