Nieve Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Etter en god stund sammen med min kjære føler jeg at jeg den siste uka har blitt enda mer forelska i ham. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på ham, fantasere om ham og har bare lyst å overøse han med kjærlighet og komplimenter, men vet at han blir litt utilpass om det blir "for mye av det gode". Derfor skriver jeg det her, bare for å få det ut i allefall. Han er ikke klar over hvor fantastisk han er, men jeg blir varm om hjertet bare av å tenke på ham, og føler meg så lykkelig og heldig som har ham i mitt liv. Han betyr så mye mer enn han er klar over, og alle de små ting han gjør får meg bare til å forgude ham mer. Som sagt har dette kommet i løpet av den siste uka, etter at kjærligheten har ligget jevnt i hjertet mitt over lengre tid. Deilig å være nyforelska igjen:) God påske:)
*Numi* Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Har det mye på samme måte med min om dagen. Helt herlig! God påske!
Bambimor Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Fint at du har det slik med kjæresten din. Er så mange andre triste historier å lese her på kg at dette innlegget viser litt hvordan man kan ha det som par. Har
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Etter en god stund sammen med min kjære føler jeg at jeg den siste uka har blitt enda mer forelska i ham. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på ham, fantasere om ham og har bare lyst å overøse han med kjærlighet og komplimenter, men vet at han blir litt utilpass om det blir "for mye av det gode". Derfor skriver jeg det her, bare for å få det ut i allefall. Han er ikke klar over hvor fantastisk han er, men jeg blir varm om hjertet bare av å tenke på ham, og føler meg så lykkelig og heldig som har ham i mitt liv. Han betyr så mye mer enn han er klar over, og alle de små ting han gjør får meg bare til å forgude ham mer. Som sagt har dette kommet i løpet av den siste uka, etter at kjærligheten har ligget jevnt i hjertet mitt over lengre tid. Deilig å være nyforelska igjen:) God påske:) Jeg har det på akkurat samme måte! Jeg føler at jeg bare blir mer og mer forelska i kjæresten min, og spesielt nå. Jeg tror det har noe med våren å gjøre.
Nieve Skrevet 12. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2009 Jeg har det på akkurat samme måte! Jeg føler at jeg bare blir mer og mer forelska i kjæresten min, og spesielt nå. Jeg tror det har noe med våren å gjøre. Pluss at man biter seg merke i små ting som kjæresten gjør, som tegn på affeksjon. Jeg føler meg som en forelska fjortis igjen:)
Frustrert Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Misunner dere som har en flott kjæreste og er klar over det. Og ikke minst, VISER det til vedkommende. Synes det er kjempekoselig å lese om dere og deres historier her på KG, selv om jeg kjenner et lite stikk av misunnelse Ønsker dere en flott påske videre med deres kjære (Jeg visste ikke hva jeg hadde, før jeg mistet ham.)
Riskrem Skrevet 12. april 2009 #9 Skrevet 12. april 2009 For et koselig innlegg Ja, det er viktig å ta vare på de gode tingene i livet, for man vet ikke hva man har før det er borte! Har det forresten akkurat som deg med min kjære
Daiquiry Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 Jeg har også fått den følelsen etter at vi kom hjem fra en utrolig hyggelig påskeferie, pluss at vi hadden en veldig koselig kveld sammen med en god blanding av seriøs prat og kos. Endte kvelden med å ha spontan sex i regnværet....hehe....Så vi har fått en skikkelig piff i forholdet igjen, og jeg bare går rundt og smiler....
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 Etter den største krangelen noensine :slåss: , ble jeg såååå glad i ham. Vi fikk snakket litt på torsdag og jeg kunne ikke la ham gå. Er innmari glad i ham og takker Gud at jeg er fortsatt jenta hans Du, JEG ELSKER DEG :rødme:
Gjest Methuselah Skrevet 13. april 2009 #12 Skrevet 13. april 2009 Elsk den du har til du finner noen bedre....
Anglofil Skrevet 13. april 2009 #13 Skrevet 13. april 2009 Så bra å høre, jeg føler akkurat det samme som deg for tiden. Herlig! Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå