Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Jeg har en Montana-skjenk i stuen. Nå planlegger jeg å bygge denne ut med flere skap og bokhyller .. Hvordan fester dere de forskjellige delene sammen slik at de ikke glir?
Gjest PåskeGaby Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Det eneste som følger med reolene er små runde "gummiplater" som du legger mellom om reolene skal stå oppå hverandre. Det funker bra som sklisikring. Men hvis de ikke er vegghengt, og du skal bygge høyt, vil det være lurt å sette en skru gjennom begge skapene sånn at de ikke kan falle ned om noen klatrer i dem.
Gjest Elastica Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Det stemmer som PåskeGaby sier, små gummiknotter følger med så ikke reolene sklir. Vi har i Montanahyller i to etasjer, og det fungerer fint med disse knottene.
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Tusen takk for infomasjonen.. Det er en stund siden jeg kjøpte Montana-modulene så jeg kan rett og slett ikke huske at jeg fikk med slike knotter. Skal huske å be om ekstra knotter når jeg bestiller flere .. også må jeg huske å feste det hele til veggen slik at det ikke raser for jeg skal ha ganske mye både i bredde og høyde.
Gjest Elastica Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Hvor høye er modulene dine? Jeg har to i høyden og syv i bredden á 69 cm. De trenger ikke veggheng. Montana er fantastiske møbler. De kan varieres i det uendelige og jeg blir aldri lei. Hvilken farge har du? *nysgjerrig*
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Hvor høye er modulene dine? Jeg har to i høyden og syv i bredden á 69 cm. De trenger ikke veggheng. Montana er fantastiske møbler. De kan varieres i det uendelige og jeg blir aldri lei. Hvilken farge har du? *nysgjerrig* Enig i at det er fantastiske møbler Har en forholdsvis lav variant nå - dvs den er litt over 60 cm - jeg regner med å tredoble den høyden for å få plass til alt det jeg trenger. Har nemlig kjøpt nytt hus og jeg kan ikke ta med mitt elskede vitrineskap (som er plassbygd) - så i det nye huset tenker jeg at Montanaen skal erstatte både vitrineskapet og Billy-hyllene mine. Fargen jeg har er hvit - tror den heter "Snow", og den inneholder 3 forskjellige typer skuffer, skap med hel dør og to skap med glassdører - i tillegg er det 3 smale åpne rom for dvd-spiller og diverse dekodere. Så nå tenker jeg å bygge på med flere glass-skap og masse bokhyller. Gleder meg - tror det kommer til å bli kjempefint
Gjest Gaby Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 "PåskeGaby" her, måtte bare innom og uttrykke min dypeste misunnelse på Montanareolene deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå