*marte* Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 De siste dagene har det vært en del sure kommentarer om at mange på forumet er giftekåte gærninger. Skal ikke komme med noen kommentarer til det, folk får gjøre/mene hva de vil, jeg håper allikevel ingen er så ekstreme som denne dama: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67852 Gir det å si "jeg skal gifte meg..." en helt ny mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Guri land... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg simpelthen MÅTTE tipse en (etter min mening litt for) giftesyk kamerat av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #4 Del Skrevet 14. juli 2003 galskap! her er det snakk om vidløftige fantasier! OG om å sette maaange overfladiske ting forann ekte kjærlighet.. hun der kommer til å få seg en på trynet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #5 Del Skrevet 14. juli 2003 Dette er bare patetisk. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 14. juli 2003 #6 Del Skrevet 14. juli 2003 Rett på sak i allefall. Ja, det høres jo vilt ut. Men hun får sikkert noen til å stille opp. Folk er rare av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 14. juli 2003 #7 Del Skrevet 14. juli 2003 Hvis man vil bli nedrent av desperate mannfolk... så sett i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. juli 2003 #8 Del Skrevet 14. juli 2003 Det var ei dame som giftet seg med seg selv for noen år siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #9 Del Skrevet 14. juli 2003 jeg har lett og lett etter en link til brudekjolen til minnie, men finner ingen. Har noen en link til bilder av kjolen til minnie, og minnie?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #10 Del Skrevet 14. juli 2003 jeg har lett og lett etter en link til brudekjolen til minnie, men finner ingen. Har noen en link til bilder av kjolen til minnie, og minnie?? Her er kjolen min: Minnies brudekjole fra Vera Wang Brudebildene mine har jeg ikke fått ennå, se info. i min bryllupsdagbok. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #11 Del Skrevet 14. juli 2003 KUL KJOLE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #12 Del Skrevet 14. juli 2003 KUL KJOLE!!! Takk! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. juli 2003 #13 Del Skrevet 14. juli 2003 :o Er det mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. juli 2003 #14 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg skal gifte meg samme dag som henne... hun har det jeg mangler, og omvendt. Hun har kjole, selskapet klart og full pakke. Jeg har mannen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 14. juli 2003 #15 Del Skrevet 14. juli 2003 Jenta kan jo skremme vannet av ethvert mannebein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #16 Del Skrevet 14. juli 2003 Herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 15. juli 2003 #17 Del Skrevet 15. juli 2003 Galskap! Jaja, hun har is i magen i hvertfall, den skal hun ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmia Skrevet 15. juli 2003 #18 Del Skrevet 15. juli 2003 Ok......hun blir nokk gift, men om det blir ett godt ekteskap? Spørs jo også da om det varer lenge nokk til å stifte en familie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå