Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hei hei. Vi er ille plaget med lus på ungene i klassen "hans". Oppdaget lus for 14 dager siden og har brukt lusekam på ham i 14 dager nå. Har funnet 2 stk av de ekkle dyra i håret hans . men er det nok å bruke kam? Jeg har brukt kam for noen lus har jo blitt resistente mot lusemidlene som er i handelen. . Og hvor lenge må jeg egentlig holde på med dette her for å være trygg på at jeg har fått alle
cilja Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Anbefaler at du snakker med dem på apoteket. Finnes mange forskjellige middel. Jeg tror det skal noe til å klare å kjemme ut alt av lus og egg.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 her er det vitusapoteket skriver http://www.vitusapotek.no/no?id=35524 ... så nei, jeg kan ikke tenke meg at det holder med kam - hvis lus er påvist i håret hans.
Nigo-san Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Kam er ingen kur i seg selv, men det er veldig lurt å bruke kam forebyggende! Da kan du hindre at det blir et fullt utbrudd, selv om det skulle komme en lus eller to fra klassekameratene i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå