Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men spørsmålet mitt er; finnes den ikke mer?

Den er mitt yndlingsprodukt når det gjelder naturlig farge på kroppen, den blir så nydelig på huden bare etter en gang.

Pleier å kjøpe den på Cubus, men der har de sluttet med den.. Ellers har jeg også forsøkt Vita, H&M og dagligvarebutikkene.

Summer Glow Moisturizing Lotion

Noen som har sett denne noen plass?

Videoannonse
Annonse
Gjest hjelpsom
Skrevet

Kan hende den kommer i butikkene når det nermer seg sommer. Har du prøvd å spørre etter den?

Skrevet

Hei. Jeg har sett den på Europris for noen uker siden.

Skrevet
Hei. Jeg har sett den på Europris for noen uker siden.

OBS!!den de selger på europris er en kopi,og er mye dårligere enn originalen.eg kjøpte den på europris i tro om at det var akkurat det samme produktet,de ser veeldig like ut nemlig.men oppdaget at de var forskjellige når eg kom hjem og såg på original-flasken fra garnier.

Den fra europris er billigere(større flaske enn den andre),men den var som sagt mye dårligere også,gav ikke samme fargen som den originale.Så eg bruker ikke den fra europris hvertfall,anbefaler å bruke den andre(om man får tak i den lenger da..)

:)

Skrevet

Takk for svar dere.

Vet at de har en type på europris ja, men er halvveis enig med gjest for den er ikke særlig bra. Men jeg vil ikke gå så langt som å si at den er fake. Men den er for de med lys hud, mens den flaska jeg bruker står det for darker skin eller noe, og den er kjempebra!

Men problemet er at jeg finner den jo ikke noen plass lenger :(

Skrevet
Takk for svar dere.

Vet at de har en type på europris ja, men er halvveis enig med gjest for den er ikke særlig bra. Men jeg vil ikke gå så langt som å si at den er fake. Men den er for de med lys hud, mens den flaska jeg bruker står det for darker skin eller noe, og den er kjempebra!

Men problemet er at jeg finner den jo ikke noen plass lenger :(

Jeg visste ikke at det bare var en variant for lys hud på Europris.....

- da kan jeg nok dessverre ikke hjelpe deg. (men nå vil jeg også ha den, for jeg har et vagt minne om at den var bedre enn Doves Summer Glow...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...