Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Er det noen som har prøvd Aloe Vera Juice? Hva syns dere om det?
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 (endret) Hei. Jeg drikker aloe vera juice hver dag, drikker det fordi jeg vet det gjør mye godt med kroppen min, som å rense tarmer for slaggstoffer så tarmene lettere tar opp næringen. Jeg får mer energi, er mer våken og konsentrert. Mine to døttre drikker også juicen hver dag, hun ene er veldig plaget med pollenallergi, og hun andre med atopisk eksem. Begge har mindre og mildere utbrudd etter de begynnte å drikke juicen daglig. Men tror det er viktig å drikke den daglig over lengre perioder, tar en stund før en merker bedringer, så er det lurt å sjekke om det er en god juice, finnes masse typer og ikke alle har så god kvalitet... Endret 22. mai 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 (endret) Hei. Jeg drikker aloe vera juice hver dag, drikker det fordi jeg vet det gjør mye godt med kroppen min, som å rense tarmer for slaggstoffer så tarmene lettere tar opp næringen. Jeg får mer energi, er mer våken og konsentrert. Mine to døttre drikker også juicen hver dag, hun ene er veldig plaget med pollenallergi, og hun andre med atopisk eksem. Begge har mindre og mildere utbrudd etter de begynnte å drikke juicen daglig. Men tror det er viktig å drikke den daglig over lengre perioder, tar en stund før en merker bedringer, så er det lurt å sjekke om det er en god juice, finnes masse typer og ikke alle har så god kvalitet... Hvor kjøper du? sitat endret, mrs_bond, mod Endret 22. mai 2009 av mrs_bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå