Gjest please... Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 jeg har plutselig kommet inn i noen voldsomme personlige saker(problemer på flere hold) nå, og hodet er totalt fult.. Jeg vet ikke lenger frem eller tilbake - eller rett eller galt, eller snill eller slem... tidligere har jeg fått hjelp av noen her inne som både har brukt sine synske evner og også tarot kort..... kan noen hjelp meg nå??
Skvaldersjura Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 jeg har plutselig kommet inn i noen voldsomme personlige saker(problemer på flere hold) nå, og hodet er totalt fult.. Jeg vet ikke lenger frem eller tilbake - eller rett eller galt, eller snill eller slem... tidligere har jeg fått hjelp av noen her inne som både har brukt sine synske evner og også tarot kort..... kan noen hjelp meg nå?? Etter å ha lest igjennom reglene (enda en gang ) Vil jeg bare si at dette er et debatt og diskusjonsforum. Ikke hjelpesentralen! Skulle så veldig gjerne ha hjulpet deg her og nå, men dette er mitt råd til deg; Søk hjelp der den er å finne. Da mener jeg, - i din umiddelbare nærhet, - som IKKE er endel av problemet! Du har sikkert en eller flere venner rundt deg som kan bli gode å snakke med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå