Gå til innhold

Kjole til borgelig bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Tokidoki
Skrevet

Noen som har tips til kjoler man kan bruke i brogelig bryllup, og da helst ikke "brudekjoler"? Jeg vil ikke ha den typiske hvite fotside saken med perler, men heller ikke vanlig sommerkjole. Synes det er umulig å finne noe jeg liker. Noen tips? Gjerne noe knelangt :)

Skrevet

Selv fikk jeg sydd en hvit enkel stroppløs kjole til mitt egen vielse som ble holdt borgerlig.

En venninne av meg kjøpte en brun festkjole i en brudebutikk og brukte den til sin vielse.

Vil jo tro du vil kunne finne mange fine festkjoler på butikker hvor det selges selskapskjoler.

Gjest Tokidoki
Skrevet
Selv fikk jeg sydd en hvit enkel stroppløs kjole til mitt egen vielse som ble holdt borgerlig.

En venninne av meg kjøpte en brun festkjole i en brudebutikk og brukte den til sin vielse.

Vil jo tro du vil kunne finne mange fine festkjoler på butikker hvor det selges selskapskjoler.

Vi har ingen, så derfor må jeg nesten finne en bra nettbutikk :)

Skrevet

Hva syns dere om en royal blue thaikjole? Går det an å bruke?

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet
Noen som har tips til kjoler man kan bruke i brogelig bryllup, og da helst ikke "brudekjoler"? Jeg vil ikke ha den typiske hvite fotside saken med perler, men heller ikke vanlig sommerkjole. Synes det er umulig å finne noe jeg liker. Noen tips? Gjerne noe knelangt :)

jeg skal selv gifte meg borgerlig og skal bestille kjole gjennom Divax

Skrevet (endret)

Jeg er som deg, og har vært på Agape og kjøpt med en lang, brun selskapskjole- helt nydelig vakker, men ingen brudekjole. Jeg tok igjen litt "brudefarger" med å ha ivory sjal og ivory sko og veske, samt en veeeldig liten hårbøyle (synes nesten ikke den kan kalles tiara). Prøvde èn kjole, og kjøpte den! Mitt tips er derfor å dra på salonger som ikek har kun brudekjoler, de er jo veldig flinke, og spesielt Agape i Trondheim har masse fine kjoler!

Her er link, men de har mangel flere i butikken!

Agape

Endret av **tiilii**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...