Gjest gutt_21 Skrevet 10. april 2009 #1 Del Skrevet 10. april 2009 finnes det shampoo eller noe sånt som retter krøllete hår? Har ikke langt nok hår til at jeg tør å bruke rettetang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #2 Del Skrevet 10. april 2009 Ja, det finnes, men jeg tror ikke de virker. Har selv krøllete hår og kan ikke se noe logisk grunn til at det skal fungere. Du kan jo eventuelt bruke en varmebeskyttende krem/spray etc som skal gjøre håret glatt og børste det samtidig som du føner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 10. april 2009 #3 Del Skrevet 10. april 2009 Du kan ta en titt på blivakker.no, og se hva som står om de forskjellige shampoene der. De skal finnes, men jeg aner ikke om de virker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jåla Skrevet 10. april 2009 #4 Del Skrevet 10. april 2009 Tror nok det må kraftigere lut til enn en shampo for å rette ut håret.. Har selv krøllete hår og rettetang er nok det eneste som duger. Dersom du har tykt hår og masse krøller så bruk en shampo med masse pleie stoffer, det roer håret og demper krøllene. Bruk balsam og ha gjerne litt i tuppene som ikke skylles ut. Dette demper brus dersom du er plaget med det. En stylingkrem som retter ut er også bra :-) Kms har mange fine produkter, blant annet en serie som heter flat out. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #5 Del Skrevet 10. april 2009 Det er jo en sammenheng mellom tørt hår og krøller da. Jeg har selv merket at hvis jeg bruker masse kurer og håret blir mykere og mindre tørt og brusete forsvinner også litt av krøllene... Men helt borte blir ikke krøllene selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. april 2009 #6 Del Skrevet 12. april 2009 Nei, fleste sjampoer sier ikke at dem glatter ut krøller, men at det kan gi deg et glattere/shine i håret. De sjampoene som kan hjelpe krøllete hår er de som har mye pleie, og anti-brusete affekt. Korfor tror du at du har for kort hår til rettetang??? Vi bruker rettetang på fleste hår helt fint, men er det for kort, så har det stortsett ikke krøller lenger. vil du ha en god sjampo, prøv deg på de som sier "extreme moisture", "Anti-frizz", og kurer som sier det samme. Dette vil hjelpe å få slappere krøll sånn at når du bruker da rettetang vil det ta kortere tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå