Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 ..kan jeg ligge i sola uten å bli skikkelig brent hvis jeg bruker solfaktor 8. Er ganske lys. Vil få litt farge i dag...Har ikke tenkt til å gjøre dette ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Høyst to timer tenker jeg. Umulig å svare på egentlig. Ta det pent med sola når du er lys. Vil anbefale solfaktor 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Du får farge med solkrem også. Det er bare tull å ikke smøre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. juli 2003 #4 Del Skrevet 14. juli 2003 Med kun faktor 8 vil du bli brent relativt raskt; det er bedre å bruke en høyere faktor, og heller ta tålmodigheten til hjelp. Selv har jeg hud som nesten aldri blir brent, men starter uansett med faktor 15, og går deretter ned mot 8-10, aldri under det. For ansiktet bruker jeg en solkrem fra MD Formulations med faktor 15, og går aldri lavere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 14. juli 2003 #5 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg er selv lys og blir lett brent. Uansett hvor i Norge du bor nå bør du ha på deg høy faktor når du skal sole deg, selv sverger jeg til faktor 20. Det er meldt flere dager med fint vær, pass på så du ikke blir brent! Ingenting er så vondt som å være solbrent når det er varmt vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå